וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקור מקפיא: נפלה לבור – ושרדה שבוע בלי מזון

15.2.2014 / 12:05

תושבת אורגון בת 52 ביקשה להתבודד בטבע ויצאה לטיול בסביבת ביתה. לפתע נפלה לבור עמוק, וכשניסתה לצאת, החליקה. לבסוף אותרה וחולצה בשלום. "לא ציפינו למצוא אותה בחיים"

ניו יורק מושלגת, ינואר 2014. רויטרס
בייטס יצאה מביתה בלי לבוש שהתאים למזג האוויר הקשה. שלג בארה"ב, בחודש שעבר/רויטרס

יותר מזל משלג: שרון בייטס, תושבת אורגון, ארה"ב, חולצה שלשום (חמישי) מבור שאליו נפלה בקרבת העיירה קוטג' גרוב שבה היא מתגוררת, לאחר שבוע שלם שבו הייתה ללא מזון ובלי ביגוד מתאים, בקור מקפיא ובאי-ודאות אם תשרוד עד שאיתרו אותה.

בייטס, בת 52, יצאה ביום שישי שעבר מביתה כשהיא כעוסה ובמטרה להתבודד בחיק הטבע. בשלב מסוים, כשהייתה ליד בית הקברות העתיק שבמקום, נפלה אל תוך בור שרוחבו כתשעה מטרים ועומקו כשלושה מטרים וחצי. ביום ראשון דיווחה אחותה של בייטס על היעדרה, ובעקבות זאת החלה המשטרה בחיפושים בסביבות העיירה הציורית, המרוחקת כ-200 קילומטרים מדרום לעיר פורטלנד.

הסופה הקשה שפקדה את האזור הביאה עמה משקעים כבדים, ובייטס לא הצליחה לטפס החוצה מהבור בשל היותה של הקרקע רטובה וחלקה. כך, כשסביבה שלג וקרח, בטמפרטורות שצנחו בלילות לאפס מעלות צלזיוס, ניסתה בייטס לשרוד. לדברי קונראד גגנר, שוטר מקומי, היא עשתה זאת בעזרת שקית ניילון שמצאה בבור, ובה אספה שלג ומי גשמים. העצים הרבים שנמצאים באזור סייעו גם הם וגוננו עליה במידת מה מפני המשקעים.

ביום חמישי הגיעה סוף-סוף המשטרה לבור ואיתרה את בייטס, וזאת לאחר שאחד מקרוביה סיפר כי היא אוהבת לשהות באזור שליד לבית הקברות. צוותי הצלה חילצו את בייטס מהבור ופינו אותה למרכז רפואי באזור, שם הגדירו הרופאים את מצבה טוב. "היא הייתה במצב טוב להפליא בהתחשב במה שעברה", אמר גנגר. "זה מרגיש טוב", הוסיף השוטר, והודה: "האמת היא שלא ציפיתי שנמצא אותה בחיים". הוא ציין כי בייטס תקשרה עם צוותי החילוץ והרפואה ואף הודתה לשוטרים שמצאו אותה.

עוד חדשות מהעולם:
רוסיה: ראשה של מלכת יופי לשעבר נערף לעיני בנה
האדמה נפערה - ומכוניות הפאר צנחו לבולען במוזיאון
למה ציפורים מתאבדות לתוך שמשת הרכב שלנו?

  • עוד באותו נושא:
  • אורגון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully