וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובות נזעמות לסרטון ברשת: צעיר חובט בסוס - וצוחק

בתיעוד הקשה לצפייה, נראה צעיר מערב הסעודית מכה את הסוס, עד שהחיה צונחת לקרקע ונאנקת בכאבים. גולשים קראו להעניש בחומרה את המתעלל ואת חברו שצילם אותו

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: מתן חדד

סרטון שהופץ באינטרנט וזכה במאות אלפי צפיות מעורר תגובות נזעמות מצד גולשים רבים, ובפרט מצד פעילים למען זכויותיהם של בעלי החיים.

הסרטון מתעד צעיר המתעלל בסוס, הקשור בחבל לעמוד חשמל. חברו צילם אותו. בעודו מצחקק, הצעיר חובט בראשו של הסוס באלה, והחיה צונחת לקרקע תוך שהיא נאנקת מכאבים. הסוס נאבק לקום בחזרה על רגליו והסרטון נקטע לאחר מכן.

בכלי תקשורת ערביים נכתב כי הצעיר הוא תושב ערב הסעודית. הסרטון זכה לתגובות נזעמות במיוחד מצד גולשים סעודים, שתבעו להעמיד את המתעללים לדין ואף להוציאם להורג.

בטוויטר נפוצה ביומיים האחרונים התגית "מחאסבה מעדבי אלחסאן", שתרגומה לעברית הוא "צריך לבוא בחשבון עם המתעללים בסוס". משתמשים רבים גם הפיצו קישור לעצומה, הקוראת להעניש את שני המתעללים.

האמיר עבדולעזיז בן-סעד בן-ג'ולי, מגדל סוסים במזרח ערב הסעודית, פרסם בטוויטר את מספר הטלפון שלו, וביקש מהגולשים לפנות אליו עם מידע שיוכל לסייע בלכידת המתעללים. בשיחה עם רשת "צרפת24", הוא ציין כי לסוס יש חשיבות מיוחדת בהיסטוריה של ערב הסעודית. לדבריו, מייסד הממלכה, המלך אבן סעוד (עבד אל-עזיז), נהג לרכוב על סוס עם לוחמיו, במהלך הקרבות לגיבוש הממלכה בראשית המאה ה-20.

בתחילת החודש פורסם באינטרנט סרטון של צעיר צרפתי, פריד גילאס, שתיעד את עצמו מתעלל בחתול ומשליך אותו לעבר הקיר. משתמשי פייסבוק יצאו בקמפיין לאיתורו ותוך 24 שעות הוא נעצר. יומיים לאחר מכן הורשע בבית המשפט.

לפני כשנתיים סערה הרשת בישראל, כאשר צעיר בשם אמין אסלנוב העלה לפייסבוק תמונה ובה הוא מחזיק חתול בזנבו. הגולשים קראו לפטר אותו ממקום עבודתו. הפרשה הסתיימה בחקירה במשטרה, מעצר בית של שלושה ימים ופרסום התנצלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully