וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: בלי הסדר מדיני - סוף הציונות והמדינה היהודית

18.2.2014 / 22:26

שרת המשפטים נאמה בוועידת הנשיאים ואמרה שהפלסטינים צריכים להתפשר וכי הם ישיגו מדינה רק דרך המשא ומתן. היא הוסיפה כי לא כל ביקורת נגד ישראל וההתנחלויות היא אנטישמית

לבני: "הסרת המסכה מאבו מאזן היא לא מטרתנו". דניאל בוק
"רוב הציבור בישראל יתמוך בהסדר כולל, שישקף את האינטרסים של המדינה ואת עתידה", לבני/דניאל בוק

שרת המשפטים ציפי לבני התייחסה היום (שלישי) למשא ומתן בין ישראל והפלסטינים במהלך נאומה בוועידת הנשיאים שנערכה בירושלים. היא אמרה שהסכם המסגרת הוא המהלך הראוי כל עוד הוא יהיה מאוזן וישקף את האינטרס הישראלי, ושגם הפלסטינים צריכים להתפשר ולהבין שהם ישיגו מדינה רק באמצעות משא ומתן.

לבני אמרה שרוב הציבור בישראל יתמוך בהסדר כולל, שישקף את האינטרסים של המדינה ואת עתידה. "הקולות שנשמעים הם של אלה שאינם רוצים הסדר, היות שהם מעדיפים את ארץ ישראל על מדינת ישראל. הם לא מדברים על המחיר של האידיאולוגיה שלהם - איבוד הציונות והמדינה היהודית והדמוקרטית", הוסיפה שרת המשפטים ואמרה שצריך להפסיק לעשות שימוש בביטחון, כשמדברים על התנחלויות מבודדות. "אני אילחם על גושי ההתיישבות, אבל התנחלויות מבודדות אינן חלק מתפיסת הביטחון של ישראל. הן נועדו רק כדי להחזיק את הארץ ולמנוע הסדר".

עוד בוואלה! חדשות
"אנו קורסים": עובדי הדסה ילונו בבית החולים
נתניהו ביקר פצועים סורים: "אלו פניה של ישראל"
"ח"כ שקד החליטה במה לדון בוועדה, לא נתניהו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נושא דברים בכנס ועידת הנשיאים במלון ענבל בירושלים. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"מנסים להשתמש כנגדנו בנשק מסוג חדש - חרם". נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

"צריך להילחם יחד כנגד חרמות על ישראל וגם נגד אנטישמיות ואנטי-ישראלי. אולם, לא כל ביקורת נגד ישראל וההתנחלויות היא אנטישמיות", אמרה לבני בהקשר ליוזמות החרם על ישראל שעלו לאחרונה ברחבי העולם המערבי. היא הוסיפה כי החשיבה הזאת גורמת לישראל לאבד חברים באירופה, שמעוניינים לתת לישראל כלים למלחמה באנטישמיות האמיתית.

אמש נאם ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועידת הנשיא ואמר כי זו שערורייה שעל אדמת אירופה מדברים על חרם נגד יהודים. נתניהו סימן את המדיניות החדשה שישראל יוזמת למאבק במגמת החרם: "הגיע הזמן לעשות דה-לגיטימציה לאלה שעושים לנו דה-לגיטימציה, ולחשוף את פרצופם האמיתי". לדבריו, "אחרי שניסו להביס אותנו בכלים צבאיים ונכשלו, כעת מנסים להשתמש כנגדנו בנשק מסוג חדש - חרם. בעבר קראו להחרים יהודים, כעת קוראים להחרים את המדינה היהודית. מי שקוראים להחרים את ישראל הם אנטישמים בלבוש מודרני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully