וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ביקר פצועים סורים: "אלו פניה של ישראל"

18.2.2014 / 16:27

ראש הממשלה מלווה בשר הביטחון וברמטכ"ל סייר באזור הגבול עם סוריה, שמע סקירה על האיומים - ואז גם ביקר בבסיס בו מטופלים פצועים סורים. בהמשך נחתו שני פצמ"רים בגולן

צילום: לע"מ, עריכה: טל רזניק

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך הבוקר (שלישי) סיור ברמת הגולן יחד עם שר הביטחון משה יעלון והרמטכ''ל רב-אלוף בני גנץ. נתניהו שמע סקירות ממפקד פיקוד הצפון אלוף יאיר גולן בנקודת תצפית הנמצאת בגבול עם סוריה, בנוגע לאיומי הג'יהאד העולמי ואודות העבודות לביצור הגבול. שעות ספורות לאחר מכן, במה שנראה שוב כמו זליגה של הלחימה מסוריה, התפוצצו בשטח ישראל, סמוך לגבול במרכז הרמה, שתי פצצות מרגמה. לא היה נזק או נפגעים.

עוד בנושא
דיווח: אחיינו של נסראללה נהרג בחילופי אש בסוריה
מתכוננים למלחמה הבאה: הצצה לאימונים של גדוד 101
מפקד המורדים הסורים הודח: ”לא גילה מנהיגות”

ביקור של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון היום ברמת הגולן, פברואר 2014. משרד הביטחון
נתניהו ויעלון בסיור ברמה/משרד הביטחון
ביקור של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון היום ברמת הגולן, פברואר 2014. משרד הביטחון
יעלון בביקור בבית החולים הצבאי לפצועים מסוריה/משרד הביטחון

במהלך הסיור ביקר ראש הממשלה גם בבסיס צה"לי שבו מטופלים פצועים מהקרבות בסוריה על ידי אנשי רפואה ישראלים, והתייחס למצב האזורי המתוח. ''ביום שבו נפתחות בווינה שיחות המעצמות עם איראן, חשוב שהעולם יראה את התמונות מהמקום הזה: מקום שמפריד בין הטוב בעולם לרע בעולם. החלק הטוב זאת ישראל שמצילה את חייהם של נפגעי הטבח היומיומי שמתבצע בסוריה. אלו הם פניה האמיתיות של ישראל", אמר.

לדבריו, על החלק הרע אחראית איראן, שמחמשת את המשטר הסורי אשר טובח בבני עמו. "כל הילדים שנפצעו, שלא לדבר על אלה שנהרגו, נפגעו כתוצאה מזה שאיראן מחמשת, מממנת ומדריכה את משטר אסד בטבח ההמוני שהוא עושה".

הוא חזר על עמדתו והבהיר כי חרף ההסכם בין המעצמות לטהראן, איראן לא שינתה את מדיניותה התוקפנית ולא את אופייה האכזרי. "היא ממשיכה בתמיכתה במשטר אסד שעה שהוא טובח באזרחיו. אלה הם פניה האמיתיות של איראן. אסור לעולם לשכוח זאת''.

מוצב תל חזקה, נובמבר 2012. ג'יליס
כוחות צבאיים במרכז רמת הגולן/ג'יליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully