וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המבקר חסר השיניים משתלח במשטרה בשביל כותרת"

18.2.2014 / 13:36

ביקורת חריפה מצד גורם בכיר במשטרה נגד מבקר המדינה יוסף שפירא, שאמר כי יש "אווירת טרור" ברחובות: "תמוה שאחד המבקרים החלשים בעשורים האחרונים משתלח עבור כותרת לרגע"

צילום: דוברות המשטרה, שי מכלוף; עריכה: מתן חדד

גורם בכיר במשטרה מתח ביקורת חריפה על מבקר המדינה, יוסף שפירא, שאמר היום (ראשון) בישיבת הוועדה לענייני ביקורת המדינה כי יש "אווירת טרור ואנשים מפחדים לצאת מהבית". הגורם הבכיר אמר לוואלה! חדשות: "יותר מתמוה שמבקר המדינה, הנחשב לאחד ממבקרי המדינה החלשים וחסרי השיניים בעשורים האחרונים, בוחר להשתלח דווקא בימים אלה במשטרת ישראל. לא ברור על איזה פחד מדבר מר שפירא. הרחובות הומים, האזרחים גודשים את חופי הים והטיילת, העיר העתיקה בירושלים מוצפת מבקרים. היה טוב אם המבקר היה מתמיד בתפקידו ומבצע ביקורות שהיו מטמיעות חקירות שחיתות שלטונית במקום להשתלח באלפי עובדי ציבור מסורים. טוב היה אם הדברים לא היו נאמרים כלל, גם אם מדובר בהזדמנות פז להשיג כותרת לרגע. היינו גם שמחים אם המבקר היה מפנה אותנו לאותם אזרחים המפחדים לצאת מהבתים, כדי שנרגיע אותם".

חשד לחיסול- פיצוץ רכב באשקלון שני פצועים קשה, אוקטובר 2013. אלירם משה, ספק 500
טרור ברחובות? תלוי את מי שואלים. זירת פיגוע פלילי באשקלון/ספק 500, אלירם משה

כאמור, מוקדם יותר היום התייחס המבקר שפירא לגל החיסולים הפליליים בתקופה האחרונה: "אנחנו בתקופה של אווירת טרור, אנשים מפחדים לצאת מהבית וזה משליך גם על החיים הכלכליים. אנשים נכנסים לחרדות וזה מצב שצריך לטפל בו. זה מצטבר בסופו של דבר והימים האחרונים מדברים בעד עצמם".

בדיון נכח גם ניצב מני יצחקי, ראש אגף חקירות במשטרה, שענה לשפירא: "אני והילדים שלי לא מבטלים תוכניות ואני מרגיש מאוד בטוח. אין לי בעיה להסתובב. הייתי מציע שתלכו למקומות אחרים בעולם ותראו איך זה שם. פה אף אחד לא מסתגר בבתים, בשתיים בלילה יש פקקים באיילון". מבקר המדינה שאל אותו: "אתה לא חש באווירת המתח בימים האחרונים?" ויצחקי השיב: "חש, אבל זה לא מפריע לי ללכת לסרט".

עוד ידיעות פלילים:
נאמני אברג'יל: העבירו אותו כלא או שנמרוד
בכמה מוכרים עבריינים רובים ורימונים שנגנבו מצה"ל?
חשד: נעצרו בדרכם לנקום את דמו של תושב יפו שחוסל

"אני מקבל ביקורת וכל ביקורת כמובן צריך ללמוד אותה", אמר השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ', בהתייחס לדברי המבקר. "מצד שני, ההשתלחות, גם במפכ"ל ובמשטרת ישראל לא מקובלת עליי ואני חושב שהיא לא במקומה. זה פופוליזם זול מאוד שמעלים פה, וכל אחד מתחיל להשתלח במשטרה. יש לנו משטרה אחת והיא טובה ואיכותית ועושה עבודה מצוינת. המשטרה לא יורה ברחובות ולא מניחה מטענים, צריך לזכור מי הרע פה, הרע זה אותם ארגוני פשיעה, ולכן יש עדיין עבודה, אבל כאחד שמכיר ומלווה את המשטרה גם כקצין משטרה לשעבר, תנו למשטרה לעשות, אנחנו נעשה ונחזיר באמת את כל חוסר הביטחון שישנו כרגע". אהרונוביץ' אמר את הדברים בביקור בתחנת הכבאות בעוספיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully