וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נעצרו בדרכם לנקום את דמו של תושב יפו שחוסל

17.2.2014 / 17:07

בלשי מרחב יפתח עצרו 3 בני אדם, כשברשותם נשק דרוך. לפי החשד, הם ביקשו לנקום את דמו של קרובם, תהאר ללה, שנורה למוות בשבת בטיילת תל אביב. הם יובאו מחר להארכת מעצרם

צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

בלשי מרחב יפתח עצרו אחר הצהריים (שני) שלושה בני אדם בחשד שביקשו לנקום את דמו של תהאר ללה, שנרצח ביום שבת האחרון במתחם התחנה בתל אביב. מדוברות משטרת תל אביב נמסר כי החוליה נתפסה כשברשותה נשק דרוך ומוכן להפעלה. שלושת העצורים יובאו מחר לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

שלושת העצורים הם נער בן 17, ושניים נוספים בשנות ה-20 לחייהם, מסביבתו של הנרצח. מפקד מרחב ירקון, ניצב משנה דוד גז, הביע סיפוק מהמעצר וציין כי מדובר בתוצאה של פעילות מודיעינית ובילוש בשטח. "בימים האחרונים שמענו את התבטאויות המשפחה וזה הספיק לנו כדי לפרוש כוחות ביפו. החל מאתמול הצבנו כוח במקום כדי להרגיע את השטח. פעילות הבילוש והמודיעין כיסתה את מתחם המשפחה, בפעילות של תצפיות, מעקבים ועוד אמצעים, מהם עלתה המסקנה כי הם בדרכם לבצע נקמה. אני שמח על העניין הזה, כי זה מנע אסון".

נצ"מ גז סירב להתייחס לזהות היעד לכאורה אליו כיוונו החשודים שנעצרו, אבל הוסיף: "נמשיך בפעילות ובנוכחות המשטרה בשטח, תהיה לנו עבודה קשה להמשיך ולסכל אירועים כאלה". גז הוסיף שבשבוע הבא צפויים להיפגש נציגי המשטרה עם נציגי הקהילה הערבית, והם ינצלו את הבמה גם על מנת לנסות להרגיע את הרוחות בעיר.

עוד על החיסול בתל אביב:
נתניהו: "נספק למשטרה אמצעים חדשים לטפל בחיסולים"
החיסול בטיילת: ארבעה הובאו לחקירה
חיסול לאור יום: עבריין נורה למוות בטיילת בתל אביב

זיאד חמאד ואוסמה חנון החשודים ברצח אתמול בהרברט סמואל, ביהמ"ש השלום ת"א. פברואר 2014. דרור עינב
החשודים במעורבות בחיסול בדיון בהארכת מעצרם, אתמול/דרור עינב

יצוין כי כמה שעות לאחר החיסול של ללה הובאו ארבעה גברים לחקירה במשרדי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב ואתמול בצהריים הוארך בארבעה ימים מעצרם של שניים מהם - זיאד חמאד ואוסמה חנון - החשודים במעורבות בחיסול.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

רצח בלב אזור הומה אדם

ללה, תושב יפו בן 27 המוכר למשטרה, נורה למוות בזמן שישב במכוניתו במתחם התחנה בטיילת תל אביב. חקירת האירוע הוטלה על ימ"ר תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, אשר הנרצח היה יעד מרכזי שלה. הירי בוצע ככל הנראה על ידי שני רעולי פנים. אלפי בני אדם שפקדו את מתחם הבילויים צפו במתרחש. עלא סמרה ומשה דננברג, פרמדיקים של מד"א שטיפלו בגבר שנרצח, אמרו כי "כשהגענו למקום ראינו בתוך רכב גבר ירוי בפלג גופו העליון. הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה ודופק. פציעתו הייתה אנושה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

קרוביו של הנרצח הגיעו לזירת הירי. כמה נשים ניסו להתקרב לגופה כשהן זועקות זעקות שבר, אך שוטרים מנעו מהן מלהתקרב לכלי הרכב. יצוין כי תושבי יפו זועמים מאוד על נושא אכיפת המשטרה בנוגע לאירועי הרצח שפוקדים את העיר בחודשים האחרונים.

תאהר ללה חוסל בטיילת בתל אביב, פברואר 2014. דף הפייסבוק "חדשות יפו", מערכת וואלה! NEWS
ללה/מערכת וואלה! NEWS, דף הפייסבוק "חדשות יפו"
  • עוד באותו נושא:
  • חיסול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully