וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "נספק למשטרה אמצעים חדשים לטפל בחיסולים"

16.2.2014 / 10:59

בעקבות גל החיסולים בעולם התחתון בתקופה האחרונה, שהאחרון בהם התרחש אתמול בטיילת בתל אביב, הדגיש ראש הממשלה כי המשטרה תקבל את כל הגיבוי. "נחושים לעקור את התופעה"

צלם: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בפתח ישיבת הממשלה לרצף החיסולים הפליליים בשבועות האחרונים ואמר כי הממשלה בראשותו נחושה להילחם בפשע המאורגן. "לא האזרחים צריכים לדאוג, אלא חברי משפחות הפשע, שאותם יש להכניס לכלא", אמר נתניהו. הוא הוסיף כי הממשלה נותנת למשטרה "את כל הגיבוי לטיפול בתופעה".

"אנחנו נחושים לעקור את התופעה הזאת", הדגיש ראש הממשלה. "היא חמורה מאוד, ואנחנו מגבים את המשטרה. נספק לה את האמצעים הקיימים וניתן לה אמצעים חדשים לטפל בתופעה".

עוד על גל החיסולים:
החיסול בטיילת תל אביב: ארבעה הובאו לחקירה
במשטרה מודים: אנחנו מוגבלים במניעת גל החיסולים
מאז אוקטובר: 6 מכוניות התפוצצו בשכונות מגורים

צעיר בן 27 מיפו חוסל בידי רעולי פנים בטיילת בתל אביב, פברואר 2014. דרור עינב
זירת החיסול בטיילת בתל אביב, אתמול/דרור עינב

אתמול ירו שני רעולי פנים למוות בתאהר ללה, תושב יפו בן 27 המוכר למשטרה, בזמן שישב ברכב במתחם התחנה בטיילת בתל אביב. אלפי בני אדם שפקדו את מתחם הבילויים צפו במתרחש. חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית (ימ"ר) תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד, אשר הנרצח היה יעד מרכזי שלה.

ארבעה גברים הובאו אמש לחקירה במשרדי הימ"ר במסגרת חקירת החיסול. מידת מעורבותם באירוע עדיין נבדקת, אך המשטרה צפויה לבקש להאריך את מעצרו של לפחות אחד מהם בבית משפט השלום בתל אביב בשעות הצהריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שני הרוגים בפיצוץ מכונית בפתח תקווה. 3 בפברואר 2014. דרור עינב
החיסול השלישי בשבועות האחרונים. זירת חיסול בפתח תקווה בתחילת החודש/דרור עינב

החיסול הנוכחי הוא השלישי בשבועות האחרונים במסגרת מלחמות עבריינים. המשטרה מחזיקה במידע מודיעיני רחב היקף, ועל אף זאת טרם נתפסו חשודים ברוב החיסולים או ניסיונות החיסול שאירעו בחודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully