וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנייה מתנער: לא העברתי מסר חשאי לנתניהו

18.2.2014 / 12:25

הדיווח של וואלה! חדשות שלפיו ראש ממשלת החמאס העביר לנתניהו מסר ואמר כי הארגון לא מעוניין בהסלמה, הגיע לכותרות הראשיות בעולם הערבי. בעקבות זאת פרסם הנייה הכחשה

צילום: רויטרס, עומר מירון, גדעון צנטנר, לע"מ; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

סערה בתקשורת הערבית והפלסטינית בעקבות הפרסום הבוקר (שלישי) בוואלה! חדשות, על כך שראש ממשלת חמאס איסמעיל הנייה העביר מסר ללשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שלפיו חמאס אינו מעוניין בהסלמה מול ישראל. הדיווח הגיע לכותרות הראשיות באתרי חדשות בעולם הערבי, בעזה ובגדה, ובעקבות זאת פרסמו הנייה ויועצו הקרוב ראזי חמאד הודעת הכחשה.

עוד בחדשות:
קצין צה"ל בכיר ננזף על שחיתות - ויקודם
לוחמים: הכנה לקויה באירוע שבו מת קצין מאש צה"ל
תעלומת הילד במדבר: התמונה שהסעירה את הרשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המסר עבר או לא עבר? נתניהו והנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוואלה! חדשות נודע כי הנייה העביר ללשכת נתניהו את המסר לפני שבועיים, מהלך שככל הנראה הגיע בעקבות ההסלמה האחרונה בדרום, שהביאה עמה התגברות בירי הרקטות לעבר ישראל והחרפה בתגובת ישראל נגד מטרות של חמאס ברצועת עזה. הנייה אף העביר במסר לראש הממשלה בקשה למתן את הפעילות הצבאית של ישראל.

המסר, שלא זכה לתגובה מצד ישראל, הועבר ללשכת נתניהו באמצעות אזרח ישראלי מוכר, גרשון בסקין, שתיווך בעבר בין ירושלים לארגון בעזה סביב העסקה לשחרורו של גלעד שליט. בסקין אישר את הפרטים בשיחה עם וואלה! חדשות. מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה לדברים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מסר נדיר ויוצא דופן

גורמים פלסטינים בכירים טענו בשבוע שעבר בשיחה עם וואלה! חדשות כי ידוע להם בוודאות שישראל הייתה בקשר עם בכירים בחמאס, ובכלל זה עם ראש הממשלה מטעם הארגון. בדיקה של הדברים העלתה כי הקשר אכן נוצר, אולם מכיוונו של חמאס - ולא זכה לתגובה ישראלית. יצוין כי בסקין שומר על קשר שוטף עם אחד מיועציו של הנייה, ראזי חמאד, בשלל נושאים, הומניטריים ואחרים.

הארגון השתמש כמה פעמים בערוץ "גרשון בסקין" כדי להעביר לישראל מידע או בקשות למיניהן. בסקין נמצא בקשר גם עם פקידים במשרד הביטחון וכן עם משרד מתאם פעולות הממשלה בשטחים. עם זאת, מסר המועבר ישירות מראש ממשלת חמאס הנייה ללשכת ראש הממשלה בישראל נחשב לנדיר ויוצא דופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully