וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרה חודשי מאסר נגזרו על "עוקץ הידוענים"

בית המשפט גזר על ניב בורסוק גם קנס בגובה של 50 אלף שקלים לאחר שהורשע בין היתר בזיוף ומרמה של ידוענים בתל אביב - הבדרן ציון ברוך והשדר רון קופמן

כתב אישום נגד ניב בורסוק החשוד בהונאת הסלב , אוגוסט 2013. יותם רונן
ברח לפיליפינים, חזר והואשם/יותם רונן

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (ראשון) עשרה חודשי מאסר על ניב בורסוק, שכונה "עוקץ הידוענים", בנוסף לקנס של 50 אלף שקלים. הוא הורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות של קבלת דבר במרמה, עשיית מעשה במזיד כדי להתחמק מתשלום מס, זיוף, שימוש במסמך מזויף והתחזות לאדם אחר.

עוד בואלה! חדשות:
"השוחד לארביב": "שכר" קבוע לבנו, סיוע נדיב בקניית דירה
עמיתי המורה אדם ורטה מחו; ספיר סבח ניסתה לצלם
רצחה מכר מהרשת: "אחרי 22 קורבנות הפסקתי לספור"

בכתב האישום המקורי נטען כי לפני כשלוש שנים נחשב בורסוק לדמות מוכרת בקרב ציבור הידוענים בתל אביב. הוא ניהל אורח חיים ראוותני והתיידד עם אנשי חברה רבים בעיר. עוד נטען אז כי בורסוק התחזה לאדם אמיד כדי לקבל אשראי, על אף שהיה חייב כסף רב. הוא לווה כספים ממלווים חוץ-בנקאיים והשאיר אותם בחוב של 11 מיליון שקלים, בין היתר הוא לווה כספים מהשחקן והקומיקאי ציון ברוך ומשדרן הספורט רון קופמן.

במרץ 2010 הוא נמלט מהארץ לפיליפינים באמצעות דרכונו של אחיו, שבו החליף את התמונה לתמונתו שלו. לטענת בורסוק, הוא נמלט עקב איומים על חייו. הוא נעצר לפני כחצי שנה בפיליפינים בחשד לביצוע עבירה מקומית. השלטונות זיהו כי מדובר במבוקש ישראלי שהוצא נגדו צו מעצר בינלאומי, והחליטו לגרשו לישראל, שם חיכתה לו המשטרה.

העונש הקל יחסית שנגזר על בורסוק נובע מהעובדה שחלק מהמתלוננים שהופיעו בכתבי האישום סירבו לשתף פעולה, כמו כן לבורסוק אין עבר פלילי, והוא הגיע להסכמים עם כמה מתלוננים שהושמטו מכתב האישום המתוקן, הודה באשמה, וקיבל על עצמו אחריות "לא במילים בלבד, אלא בפיצוי ממשי". עם זאת קבע לו השופט ג'ורג' קרא 12 חודשי מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully