וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבת לוד נדקרה למוות, בנה חשוד ברצח

בני משפחתה של האישה, כבת 50, פינו אותה לבית החולים אסף הרופא בצריפין כשהיא סובלת מדקירות בכל חלקי גופה - שם נקבע מותה. בנה נלכד מסתתר ליד בית אמו

ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014. ניב אהרונסון
ניידת משטרה ליד התחנה המרכזית החדשה, ינואר 2014/ניב אהרונסון

עזיזה אלטורי, תושבת לוד בת 54, נדקרה למוות היום (חמישי) בביתה בעיר. בני משפחתה פינו אותה לבית החולים אסף הרופא בצריפין כשמצבה אנוש, אך הרופאים שטיפלו בה נאלצו לקבוע את מותה על שולחן הניתוחים. משטרת לוד שחוקרת את נסיבות המקרה עצרה את בנה בחשד למעורבות במעשה לאחר שתחקרה את קרובי משפחתו. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הרקע לרצח הוא ככל הנראה סכסוך משפחתי.

עוד בוואלה! חדשות:
"קבוצת רכישה" לתינוקות: קרן הסיוע לפונדקאות
רוסיה: ראשה של מלכת יופי לשעבר נערף מול בנה
הרב פינטו לחסידיו: "נועצים בנו שיניים אכזריות"

שוטרי תחנת לוד מצאו את בנה של אלטורי, בן 29, מסתתר לא הרחק מדירת אמו, שבה ככל הנראה נרצחה. הוא נחקר בתחנת המשטרה בעיר ומחר יובא לבית משפט השלום בלוד לדיון בהארכת מעצרו. קצין משטרה המעורה בחקרית המקרה אמר: "יש סבירות גבוהה שהרוצח נתפס".

ח"כ עליזה לביא, יו"ר הועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי, אמרה בתגובה לאירוע: "חייבים לעצור את האלימות נגד נשים ומיד. זהו הרצח השלישי מתחילת השנה שהחלה רק לפני חודש. אני אכנס בדחיפות שולחן עגול בכדי להגיש תכנית עבודה מפורטת להקמת רשות לאומית נגד אלימות כלפי נשים ונערות לאור התגברות התופעה המזעזעת בעת האחרונה".

בתחילת שבוע שעבר נעצרו שני אחים, בני 15 ו-16 מהפזורה הבדואית בנגב, בחשד שרצחו את אחיהם. האח, בן 16, הגיע יום לפני כן לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהוא פצוע באופן קשה מאוד בצווארו, בכלי רכב שהביא אותו מאזור היישוב שגב שלום, שם מתגוררת המשפחה. הנער שנרצח נולד מנישואי אביו לאמו של האח הצעיר יותר. האב מת לפני כמה שנים. על פי ההערכה, הוא נפצע מדקירת סכין. אנשי בית החולים נאלצו לקבוע את מותו ומסרו על כך הודעה למשטרה שפתחה בחקירה.

לחוקרים שהגיעו לבית החולים נמסר תחילה מפי בני המשפחה כי הוא נפגע מדיסק חיתוך. אולם, צורת הפציעה בצוואר שללה את האפשרות הזאת. בשל כך שוטרים הגיעו לאזור המגורים של בני המשפחה ושמעו מהם גרסה אחרת, לפיה הנער רכב על אופניו בעודו מחזיק סכין בידו, ולאחר שנפל מהאופניים, הוא נפצע בצוואר והובהל לבית החולים שם מת מפצעיו.

עדכון ראשון: 19:12

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully