וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגז הישראלי שיחדור לחדר שלכם - ורק אז יתפוצץ

11.2.2014 / 17:58

מערכת חיישנים המזעיקה כוחות לשטח, נורי הטעיה "חשוכים" למטוסי קרב ומערכת אימון חדישה לטילים יוצגו על ידי חברות התעשיות הביטחוניות בתערוכה הנערכת השבוע בסינגפור

באדיבות אלביט ורפאל

התעשיות הביטחוניות יציגו במהלך השבוע אמצעי לחימה בתערוכה נשק וביטחון שנערכת בסינגפור. התערוכה, המוגדרת כחשובה ביותר לשווקים באסיה, החלה היום (שלישי) ותימשך עד ליום ראשון הבא, ובו יציגו החברות השונות את הפיתוחים החדשים בסיוע משרד הביטחון.

חברת "אלביט מערכות" תחשוף היום בתערוכה את מערכת "Treasures" – מערכת הגנה קרקעית באמצעות מספר רב של חיישנים. המערכת מאפשרת איסוף מידע ומעקב מרחוק על פני שטחים נרחבים. המידע מועבר למרכז שליטה ובקרה אחורי, ובכך נמנע הצורך להחזיק כוח אדם לאורך גבולות ארוכים. החיישנים מתריעים על כל אירוע חשוד ומזעיקים כוחות לאזור לפי הצורך. העובדה שמדובר במערכת קטנה וקלה מאפשרת פרישה מהירה ותחזוקה מינימלית.

לקריאה נוספת:
צפו: המל"ט הישראלי המשודרג שמגיע עד איראן
מערכת הלייזר שתיירט רקטות לטווחים קצרים במיוחד
הפיתוח החם בצה"ל: ה"ווייז" המוצפן של מטוסי הקרב

"Treasures" – מערכת הגנה קרקעית המתבססת על חיישנים, פברואר 2014. אלביט מערכות, צילום מסך
"מאתרת, מסווגת ועוקבת בזמן אמת אחר תנועת אנשים או כלי רכב בכל תנאי שטח ובכל תנאי מזג אוויר". מערכת "Treasures"/צילום מסך, אלביט מערכות

גורם בחברת "אלביט" הדגיש כי המערכת "מאתרת, מסווגת ועוקבת בזמן אמת אחר תנועת אנשים או כלי רכב בכל תנאי שטח ובכל תנאי מזג אוויר". בין החיישנים המתקדמים שהוטמעו במערכת נכלל גם ה-"Sand", שיודע לאתר תנועה של בני אדם או של כלי רכב בשטחים נרחבים, ובכך להקל על הכוח המאתר והתוקף. חיישן נוסף הוא ה-"Ocean", המאפשר לאתר תנועה בשטח מורכב, גם באמצעות רחשי קול בטווחים גדולים מאוד.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
ספייק, טילים נגד טנקים מהדור השלישי, העובדים בשיטת "שגר ושכח", פברואר 2014. רפאל, צילום מסך
מאמן לטיל ה"ספייק", המאפשר לצבא לאמן כמה חברי צוות בו-זמנית/צילום מסך, רפאל

התעשייה הצבאית (תע"ש), שרשמה ב-2013 יצוא בסך 500 מיליון דולר למדינות באסיה, תציג את הפיתוח האחרון בתחום נורי ההטעיה ה"חשוכים" למטוסי קרב, להתגוננות מפני טילי קרקע-אוויר ואוויר-אוויר. בתחום זה מהווה תע"ש מוקד ידע בינלאומי, והמוצר נמכר, בתקן של נאט"ו, לעשרות מדינות ברחבי העולם. כמו כן, יוצג פגז "חצב" של תע"ש, המסוגל לחדור קירות ולאחר מכן להתפוצץ בחלל הפנימי של המבנה.

חברת "רפאל" תציג בתערוכה שורה של פיתוחים, ביניהם מערכת מאמן עבור טיל ה"ספייק" שמתופעל בצה"ל בכמה גרסאות, בין היתר כטיל "תמוז", שבאמצעותו הותקפו עמדות סוריות שירו לעבר שטח ישראל בשנתיים האחרונות. המאמן מאפשר לצבא לאמן כמה חברי צוות בו-זמנית, להרחיב את היקף האימונים ולשפר את המהירות והקטלניות של הצוות באיתור המטרה ובהשמדתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully