וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתו של ארביב על פרישתו: "לא נשברת, אני גאה בך"

10.2.2014 / 9:52

רותם, בתו של מפקד יחידת להב 433 הפורש, מנשה ארביב, פרסמה הודעת תמיכה באביה סמוך להכרזתו על סיום תפקידו. "פשוט לא מגיע יותר לאף אחד שתילחם עבורו"

צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר, גדעון צנטנר, אבי כהן, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

רותם, בתו של ניצב מנשה ארביב שהודיע אתמול (ראשון) על פרישה מתפקידו כמפקד יחידה להב 433, פרסמה אמש סמוך להכרזה על הפרישה, הודעת תמיכה באביה בדף הפייסבוק שלה. "אבא שלי, זה לא כי נשברת, זה לא כי ברחת, זה לא כי נחלשת, זה לא כי הפסקת להילחם, זה לא כי הרוב לא האמין בך ולך, זה בטח לא כי פקפקת בחפותך, זה פשוט כי לא מגיע יותר לאף אחד שתילחם עבורו!", כתבה בתו של ארביב.

ארביב, שעומד במרכזה של פרשה חמורה במסגרתה הוא נחשד בקבלת טובות הנאה מהרב יאשיהו פינטו, הודיע על כך במהלך מסיבת עיתונאים מיוחדת במשרדו של פרקליטו, עו"ד גדעון פישר, בתל אביב. "אינני יכול עוד להשלים עם התנהלות המערכת המשפטית, שמגלגלת אותי ואת משפחתי בזפת ובנוצות. החלטתי שלא להמשיך להשתתף במשחק הזה. בחרתי לעצור את מחול השדים ומכאן החלטתי לפרוש ממשטרת ישראל", אמר ארביב, שהגיע בלבוש אזרחי - ולא במדים, לאחר 35 שנים בשירות המשטרה.

עוד על פרישתו של מנשה ארביב:
"בורסת השמות" נפתחה: מי יחליף את ניצב ארביב?
מסתמן: פרישת ארביב תוביל לאישום חמור נגד פינטו
ניצב ארביב הודיע על פרישה מהמשטרה: "גלגלו אותי בזפת"

ניצב מנשה ארביב מוסר הודעה על פרישתו מהמשטרה, ינואר 2014. דרור עינב
"אין ולא יהיה עוד אדם מדהים כמוך". ארביב עם אשתו, לאחר ההודעה על הפרישה/דרור עינב

הבת רותם טענה כי היא "תומכת בהחלטה שלך ובטוחה שבקרוב כולם יאכלו את הכובע ותצא נקי וצח כשלג. אין לי ספק כי המדינה, אזרחיה וכמובן משטרת ישראל הפסידו את הקצין מספר אחת". היא הוסיפה בהודעה שפרסמה: "אני עומדת על הרגליים עם ראש מורם, מצדיעה לך, ומתגאה במי שאתה ובמי שהיית למען המדינה שלנו 36 שנים. אין ולא יהיה עוד אדם מדהים כמוך עם עבר כה מפואר ובעל מאגרים של הצלחות אותם אף אחד לא יוכל לקחת ממך, ועל כן זה הופך אותי לבת הכי ג-א-ה שבעולם!".

אמש, זמן קצר לאחר הודעת הפרישה של ניצב ארביב, פרסמו מקורבי הרב פינטו תגובה מטעמם לצעד שעשה. "על ראש הניצב בוער הכובע", נכתב בתגובה. "ניצב ארביב מנסה בדרך אלגנטית לחלץ את עצמו מספסל הנאשמים כדי שההליך נגדו יסתיים בגבולות הדין המשמעתי ומדובר בניסיון שקוף, שהציבור בישראל לא קונה. ליועץ המשפטי לממשלה יש הזדמנות לבצע ניקיון של השחיתות בצמרת משטרת ישראל ואל לו לפספס אותה".

הרב עצמו שוהה בימים אלו בארצות הברית. בשלב זה, לא ברור מתי מתכוון הרב לשוב בחזרה לארץ. טרם ברור כיצד תשפיע ההחלטה של ניצב ארביב על החלטתו לחזור. אחת לכמה ימים יוצר הרב קשר עם חסידיו בישראל, באמצעות פרסום הודעות כתובות במוסדותיו השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully