וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסף ציפורים נדירות בשווי עשרות אלפי שקלים נגנב

רמי שני

9.2.2014 / 4:00

משפחת ביסמוט מבאר שבע קמה בוקר אחד וגילתה כי הכלוב שבגינתה נפרץ, וכ-60 ציפורים שהיו בו נגנבו. "ברור שהגניבה היא לצורך מכירה שלהן, האוסף אבוד", אמר אבי המשפחה

כלוב הציפורים שנשדד בבאר שבע. באדיבות המשפחה
כלוב הציפורים של משפחת ביסמוט שנפרץ/באדיבות המשפחה

שי ביסמוט, בן 40 משכונת רמות בבאר שבע, חובב חיות מושבע ומגדל ציפורים, חווה באחד הבקרים השבוע מפח נפש גדול. "התעוררנו בבוקר וגילינו שמישהו טיפל בכלב כדי שלא ינבח במהלך הלילה", סיפר ביסמוט, "נזל לו ריר שומני מהפה כשראינו אותו בחוץ ליד הדלת. כשיצאתי לחצר ראיתי את הכלוב של הציפורים ריק לחלוטין והדלת שלו פתוחה. היו שם כ-60 ציפורים שחלקן ממש נדירות, הבאנו אותן במאמץ גדול מאוד. זה היה אוסף שמאוד אהבנו והיינו קשורים אליו. הציפורים ממש אכלו מידינו. ברור שהגניבה היא לצורך מכירה שלהן".

עוד בוואלה! חדשות:
ארה"ב שיבחה את ליברמן: "אמירה חזקה לנוכח הרקע שלו"
"האביב הבוסני": אלפים ברחובות, מבני ממשל הוצתו
דורשים תמלוגים מהפנטגון: "שירינו שימשו לעינויים"

משפחת ביסמוט מוכרת בקרב מכריה כחובבי בעלי חיים. פעמים רבות אימצו בעלי חיים עזובים, וביחד עם שתי הבנות שלהם, טיפלו בהם ואוששו אותם. לדברי שי, הוא נהג לעקוב אחר פרסומים שונים של תצוגות בעלי כנף ונסע במיוחד לחפש ציפורים לאוסף, בו הן זכו לטיפול מסור: "אני חושב שמי שעשה את זה נכנס מהחלק האחורי של הגינה, סימם את הכלב וביצע את זממו באין מפריע. אני פועל עכשיו להתקין אמצעי אבטחה במקום, אבל אני חושש שהאוסף כבר אבוד". לפי ביסמוט, אוסף הציפורים שנגנב מוערך בכ-30 אלף שקלים.

המשפחה הגישה תלונה במשטרת באר שבע שפתחה בחקירה ובנסיונות לאתר את הגנבים. יצוין כי השוק השחור של סחר בעלי חיים ביתיים הוא מין הפעילים ביותר ולצידו פועלת גם תעשייה של הברחות ממקומות מרוחקים בעולם. באחרונה סיכלו אנשי המכס ויחידת הפיקוח בנתב"ג כמה ניסיונות הברחה של בעלי חיים נדירים כצפרדעים ואף לטאות וציפורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully