וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה בשכן רע: דהר עם הג'יפ והתנגש בקירות ביתו

תושב אנגליה מאס בניסיון של שכניו להרוס את חייו בנקמה על תלונה שהגישה בתו נגדם. כשתלונותיו לרשויות נפלו על אוזניים ערלות, הוא דהר ברכבו אל עבר משכנם והרס אותו

מה אפשר לעשות כשהשכנים שלך ממררים את חיי בתך והמשטרה מתעלמת? אם תשאלו את פול קינגסמן בן ה-54 מפיטרבורו שבמזרח אנגליה, החרבת ביתם של המטרידים באמצעות הג'יפ המשפחתי עשויה להיות התשובה.

הכול התחיל בינואר אשתקד, אז הבחינה בתו בת ה-23 של פול, סופי, בכלב של משפחת ורנול, שהושאר מוזנח וללא אוכל מחוץ לביתם של השכנים. סופי החליטה להגיש תלונה על כך בפני ארגון למניעת התעללות בבעלי חיים, ומאז חייה נהפכו לסיוט. שרלין ורנול, אם המשפחה ושכנתה של סופי, הזמינה במהלך הלילות עשרות אנשים לביתה וקיימה מסיבות מחרישות אוזניים עד שעות הבוקר המוקדמות. בנוסף, הם דפקו על קיר חדרה של גברת קינגסמן כל לילה ומנעו מבנה התינוק לישון. משפחת קינגסמן המיואשת אף פנתה למשטרה המקומית, אך קריאתה לעזרה לא נענתה.

בחודש יוני האחרון, קצה נפשו של האב מאזלת ידן של הרשויות והוא החליט לפעול בעצמו. לאחר שקיבל שיחת טלפון מסופי המפוחדת, הוא נכנס בחמת זעם לג'יפ מדגם "שירוקי" ונסע במהירות לכיוון הבית. הוא הודיע למשפחת ורנול שיש לה שלוש דקות להתפנות ממקום מגוריה ואז החל להתנגש בקירות הבית, עד שהרס אותו כליל. לאחר שהבין שבני משפחת ורנול לא התפנו מהבית וכי במעשה שלו הוא סיכן את חייהם, הוא נותר לשבת במכוניתו עד שנעצר על ידי המשטרה.

"הגעתי למסקנה שאף אחד אחר לא הולך לעצור את זה. חשבתי שאם אגרום נזק לרכוש, אף אחד לא יוכל לגור שם יותר", אמר פול במהלך המשפט. למרות המעשה המטורף שעלול היה לגבות קורבנות, החליט בית המשפט של פיטרבורו לגזור על קינגסמן רק 18 חודשי מאסר על תנאי. השופט נימק זאת בכך שהבין שפול היה קרוב לבתו, ושההצקות שסופי ספגה יום יום "גרמו לו להגיע לקצה". יחד עם זאת, רישיונו של פול נשלל לתקופה של שלוש שנים, 200 שעות עבודה למען הקהילה והוטל עליו קנס בגובה 13,462 ליש"ט. " למעשה, העונש הראוי הוא מאסר בפועל, אך אלו אותם מקרים נדירים בהם מאסר שכזה לא משרת את האינטרס הציבורי" פסק השופט.

עוד סיפורים ביזאריים מהעולם
הסהרורי: למה הוא עירום בשלג סמוך לקמפוס לנשים?
האודיסאה המטורפת של הדייג ששרד 13 חודשים בים
הודו: מורה היכה למוות בן 8 שנכשל בפתרון תרגיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully