וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: מורה היכה למוות בן 8 שנכשל בפתרון תרגיל

מוחמד חוסיין ביקש מתלמידיו לפתור תרגיל במתמטיקה במהלך השיעור. כשהבחין שאחד מהם אינו מצליח, היכה אותו נמרצות וגרם לו לחבלות חמורות. בתום כמה ימים, הוא מת מפצעיו

ילד הודי שהוכה למוות בבית ספרו. ג'הרקאנד, הודו, פברואר 2014. times of India, צילום מסך
מחכים לתוצאות הנתיחה. הילד סוג'יט מונדה/צילום מסך, times of India

מקרה קשה של התעללות בהודו: תלמיד בית ספר יסודי בעיירה בלסקורה שבמדינת ג'הרקנד, הוכה למוות על ידי אחד ממוריו – וכל זאת רק משום שלא הצליח לפתור תרגיל במתמטיקה.

האירוע התרחש בשבוע שעבר. התלמיד, סוג'יט מונדה, בן שמונה, הגיע לעוד יום לימודים שגרתי במוסד החינוכי. במהלך שיעור המתמטיקה, הורה המורה, מוחמד ארשד חוסיין שמו, לתלמידים לפתור בעיה מסוימת. אולם, משגילה הילד קשיים בפתרון הבעיה, הדבר עורר את זעמו של המורה – שהיכה אותו נמרצות וגרם לו לחבלות חמורות.

לפי דיווח בעיתון "טיימס אוף אינדיה", הילד התלונן על כאבים עזים לאחר שחזר מבית הספר, ומת בסופו של דבר לפני יומיים, ביום ראשון האחרון. מפקח החינוך המחוזי השעה את המורה מתפקידו, ואביו של מונדה אף הגיש נגדו תלונה במשטרה, אך חוסיין הספיק להימלט מהעיירה בטרם נלקח לחקירה. כעת, מחכים חוקרי המשטרה לתוצאות הנתיחה שלאחר המוות, על מנת לקבוע באופן ודאי כי הילד אכן מת כתוצאה מהמכות הקשות שקיבל, ולא מסיבה אחרת.

עוד סיפורים מהעולם:
המלכה פקדה: קייט, התלבשי צנוע והסתירי את רגלייך
"נפגע וברח": נמחץ על ידי אוטובוס - ויצא ללא פגע
ירדה להכין ארוחת בוקר ומצאה פומה משוטטת במטבח

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully