וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדה להכין ארוחת בוקר ומצאה פומה משוטטת במטבח

1.2.2014 / 10:38

אמלין הדד לא תיארה לעצמה שבוקר שגרתי יסתיים בהחרבת ביתה על ידי פומה בת שנתיים. אחרי רגעים מורטי עצבים נלקחה הפומה לגן החיות הלאומי. המשטרה: "יתכן והייתה חיית מחמד"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

אמלין הדד מסנטיאגו שבצ'ילה ירדה למטבח ביתה בבוקר יום רביעי האחרון כדי להכין ארוחת בוקר, והבחינה ברגליים של חיה הולכת על ארבע. מהר מאד הבינה שלא מדובר בכלב המשפחה אלא בפומה, חיה שעשויה להיות אכזרית ומסוכנת. במקום לנסות להוציא אותה החוצה בעצמה ולהסתכן בעימות, החליטה הדד לצאת מביתה ולנעול את החיה במטבח. היא הוצאה מהבית רק בעזרת אנשי שירות החקלאות והמשק החיי של צ'ילה שהרדימו אותה ולקחו אותה לגן החיות הלאומי.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
כשאריה מבקר אצל רופא שיניים: תמונות השבוע
תאונה בגרמניה: 90 פרות נפחו - והרפת התפוצצה
אוסטרליה: ילד בן 12 נטרף למוות על ידי תנין

פומה נכנס לבית מגורים בסנטיאגו, בירת צ'ילה, 30 בינואר 2014. רויטרס
חילוף תפקידים. הדד מצלמת את הפומה מחוץ לביתה/רויטרס

בשכונה היוקרתית "לו קורו" שבסנטיאגו בירת צ'ילה רגילים לכלבים, חתולים, תוכים ואולי גם איגואנות, אבל פומות טרם נראו משוטטות ברחובותיה, ובוודאי שלא בבתי התושבים. הפומה שהגיעה לביתה של אמלין הדד, תושבת השכונה, לא ידעה עד כמה תהיה בלתי רצויה כשבחרה לבלות את בוקר יום רביעי בביתה. "הכנתי ארוחת בוקר כשפתאום... חשבתי שזה כלב כי קודם ראיתי את הרגליים שלו, אבל זו הייתה פומה. פומה, כמו הפומות שרואים בגן החיות", סיפרה חדד. מחשש שהפומה תפגע בה, היא יצאה מביתה והמתינה לאנשי שירות החקלאות והמשק החיי של צ'ילה שיוציאו את הפומה מביתה.

אבל לפומה היו תוכניות אחרות, ולהפתעת אנשי השירות, היא הצליחה להסיר את חצי הרדמה שירו לגופה. "האנשים ממשרד החקלאות והמשק החי ירו בה שלושה חצים כדי שתוכל להילקח החוצה כשהיא ישנה, אבל אני חושבת שהיא הוציאה אותם, אז זה לא עבד. זו הסיבה שבגללה לקח כל כך הרבה זמן להוציא אותה", העידה קרולינה הררה שגרה באחד הבתים הסמוכים. ניקולס סלמה, בנה של הדד, שהה בבית בבוקר הביקור וסיפר שמתוך שינה שמע את אמו צועקת 'זו פומה!' והוסיף: "ירדתי למטה ובאמת הייתה לנו פומה נעולה במטבח". לבסוף הורחקה החיה ונלקחה בכלוב לגן החיות הלאומי שם טופלו הפגיעות הקלות מהן ספגה.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
פומה נכנס לבית מגורים בסנטיאגו, בירת צ'ילה, 30 בינואר 2014. רויטרס
ברגע של חוסר אוריינטציה/רויטרס

בכל הזמן ששהתה הפומה בביתה של הדד היא לא תקפה איש. הנזק העיקרי שנגרם מנוכחותה הוא לווילונות ורהיטי המטבח אותם לעסה בהנאה. טרם התברר מהיכן הגיעה החיה, אך קיימת השערה שהיא ברחה או שוחררה מבית אחר בו התגוררה כחיית מחמד. "זה מה שהמשטרה חושבת, שהיא שייכת למישהו כי היא לא נראתה כמו פומה פראית מההרים, ניכר שטיפלו בה היטב", אמרה הדד. מהרשות שלקחה אותה עוד לא נמסר מה יקרה עמה ברגע שתתאושש מההרפתקאה.

  • עוד באותו נושא:
  • פומה
  • צ'ילה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully