וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום שם המדביר החשוד בגרימת מוות ברשלנות

7.2.2014 / 11:15

יוסי ברקן, תושב נטף בן 70, הוא המדביר החשוד שאחראי להרעלתן של הילדות אביגיל ויעל גרוס בביתן בירושלים. בית המשפט התיר לפרסם פרטיו, לאחר שנעצר ברקן כששב לעבוד כמדביר

צילום: עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד

בית משפט השלום בירושלים התיר היום (שישי) לפרסום כי יוסי ברקן, תושב נטף בן 70, הוא המדביר החשוד בגרימת מותן ברשלנות של אביגיל ויעל גרוס שהורעלו למוות בירושלים. לבקשת המשטרה ובהסכמת הצדדים, הטיל בית המשפט הגבלות נוספות על ברקן, שנעצר אתמול בחשד ששב לעסוק בעבודות הדברה למרות שבית המשפט אסר זאת עליו. לטענתו, לא עסק בהדברה כי אם בהנחת מלכודות בלבד.

בשל כך, החליט בית המשפט להותיר אותו במעצר בית מלא למשך 30 יום, וכן להתיר לפרסום את פרטיו לטובת הציבור. כמו כן, הוא שוחרר בערבות בסך עשרת אלפים שקלים ונאסר עליו לעסוק בהדברה באופן חד משמעי, לרבות כל סוגי העבודות בתחום.

כותרות אחרונות בנושא
אסון ההרעלה בירושלים: המדביר שב לעבוד - ונעצר
הסכנה חלפה: שיפור משמעותי במצב הילדים שהורעלו
הרעלת המשפחה בבירה: "החומר לא מקובל בשימוש ביתי"

המדביר יוסי ברקן, שחשוד בגרימת מוות ברשלנות של בנות משפחת גרוס. טלי מאייר
המדביר יוסי ברקן, שחשוד בגרימת מוות ברשלנות של בנות משפחת גרוס/טלי מאייר

"אין מילים להסביר את הכאב שלו על הטרגדיה. חרב עליו עולמו", אמר היום עורך הדין משה שיפמן, סנגורו של ברקן. לדבריו, "מדובר באיש מיוחד שמחויבותו ללקוחות גרמה לו לפרש אחרת את ההגדרה של ההדבר". לטענת עו"ד שיפמן, ברקן ביצע את העבודות האחרונות, בגינן נעצר, ללא כוונת רווח. "זה נעשה ללא תשלום כדי שלא תתחיל מכת עכברים. אנחנו מקווים שהעניינים יתבררו מהר", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אביגיל ויעל גרוס. באדיבות המשפחה
ברקן חשוד בגרימתן מותן ברשלנות. אביגיל ויעל גרוס/באדיבות המשפחה

הילדים יצחק ומיכאל גרוס, בני חמש ושבע, שנפגעו באסון ההרעלה בבירה בחודש שעבר, שוחררו השבוע מהמחלקה לטיפול נמרץ בה שהו בשבועיים האחרונים ועברו למחלקת חזה ולב במרכז שניידר לרפואת ילדים. זאת לאחר שבימי האשפוז הראשונים היה חשש ממשי לחייהם.

"הם מתאוששים כל אחד בקצב שלו, לאט לאט", סיפרה הדודה של הילדים, "הם מתקשרים, אבל הם מאוד חלשים". לדבריה, האחים עדיין לא מסוגלים לנהל שיחות של ממש. "אחד, בקושי שומעים את הקול שלו. השני הקטן יותר, שומעים את הקול שלו אבל, הם שניהם מבוהלים, חלושים ומיוסרים, ולא מרבים בדיבור". היא סיפרה כי הם זוכרים את האירועים עד שאיבדו את הכרתם. "הם יודעים שהם הקיאו ושהם פונו לבית החולים, ואחר כך רק שהם התעוררו בבית החולים".

  • עוד באותו נושא:
  • יוסי ברקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully