וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: מחוז שלם הוצף, הנסיך צ'ארלס נחלץ לעזרה

יורש העצר הבריטי ביקר במחוז סאמרסט שבדרום בריטניה, שם התושבים "נצורים" כבר חודש נוכח השיטפונות החמורים. הוא הטיח ביקורת בראש הממשלה: "טראגי שעדיין לא סייעו להם"

הנסיך צ'ארלס מבקר באזור מוצף בדרום בריטניה. רויטרס
יישובים נותרו "נצורים" ושקועים מתחת למים. הנסיך צ'ארלס מגיע לביקור במחוז המוצף בדרום מערב בריטניה/רויטרס

הנסיך צ'ארלס ביקר אתמול (שלישי) במחוז סאמרסט שבדרום מערב בריטניה, בו תושבים מאזורים נרחבים "נצורים" כבר ארבעה שבועות נוכח ההצפות החמורות שפקדו את האזור. החדשות הרעות: אין צפי להתבהרות, וקיימות התרעות מפני הצפות נוספות בימים הבאים.

הגשמים הרבים שירדו לאחרונה במחוז הפכו שטחים עצומים לאגמים. הגישה לכפרים שונים נעשתה בלתי אפשרית מאז תחילת ינואר, שכן כבישים רבים פשוט נעלמו תחת המים. במקרים מסוימים, כפי שחווה גם הנסיך עצמו – הדרך ליישובים מבודדים התאפשרה רק בסירות. לפחות 14 אלף משפחות בכמה ערים נותרו ללא חשמל אחרי שהרוחות העזות הפילו עמודי חשמל.

עוד ידיעות מהעולם
האודיסאה המטורפת של הדייג ששרד 13 חודשים בים
הודו: מורה היכה למוות בן 8 שנכשל בפתרון תרגיל
המלכה פקדה: קייט, התלבשי צנוע והסתירי את רגלייך

יורש העצר שמע את תסכולם של התושבים הטוענים כי המדינה לא עושה די כדי להקל על המצוקה, והחליט להגיע למחוז המוצף. אלו ששוחחו עמו אמרו כי הוא לא הביע עמדה בנוגע לאפשרויות לפתרון המצב, אלא העדיף להקשיב לקולות. כדי לנסות ולסייע במעט, החליט הנסיך להעביר לאזור סאמרסט סיוע מיוחד של 50 אלף פאונד מהקרן למען אזורי הספר.

הנסיך צ'ארלס מבקר באזור מוצף בדרום בריטניה. רויטרס
הגישה לכפרים מתאפשרת רק באמצעות סירות. הנסיך צ'ארלס במחוז סאמרסט/רויטרס

אלא שאחד הכתבים שליוו את הנסיך קלט הערה לא "מעונבת" של הנסיך בן ה-65. "זו טרגדיה שלא נעשה עדיין דבר", אמר יורש העצר הבריטי כשנפגש עם תושבים שנפגעו ממזג האוויר הקשה – במה שנראה כביקורת על התנהלות הממשלה וראשה דיוויד קמרון. " אין כמו אסון טוב כדי לגרום לאנשים להתחיל לעשות משהו", נשמע הנסיך אומר בעוקצנות.

בתגובה להערות של הנסיך אמר דוברו של קמרון כי "ראש הממשלה חזר ואמר כי המצב של כמה וכמה קהילות במחוז סאמרסט הוא בלתי מתקבל על הדעת. משום כך הממשלה עובדת מקרוב עם המשרד להגנת הסביבה והרשויות המקומיות על מנת לעשות כל שביכולתה על מנת לעזור לתושבים. אני חושב שהביקור של הנסיך רק הועיל לאותם אנשים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון. GettyImages
טענות על השתהות בטיפול בתושבים שסובלים מהצפות. קמרון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully