וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום חקירתה: הסייעת החשודה בהכאה – למעצר בית

קובי מנדל

3.2.2014 / 18:49

הסייעת מקריית אתא, שעל פי החשד הורתה לילדי הגן להכות את חברם, נשלחה למעצר בית בן 5 ימים ונאסר עליה להתקרב לגן. עורכת דינה הכחישה את הטענות

מערכת וואלה!

חקירתה של הסייעת מקריית אתא החשודה כי הורתה לילדי הגן הפרטי שבו עבדה להכות את חברם בן השלוש הסתיימה אחר הצהריים (שני), והיא נשלחה למעצר בית בן חמישה ימים. היא חשודה בהתעללות בחסר ישע בידי אחראי. נאסר עליה להתקרב לגן הילדים במשך 15 יום וכן ליצור קשר כלשהו עם ילדי הגן או עובדיו במשך חודש. תמי אולמן, עורכת דינה של הסייעת, הכחישה עם סיום החקירה את המעשים המיוחסים למרשתה.

עוד על הפרשה:
הכאת הילד בגן: "זה יכול לקרות בכל מקום"
"למה הסייעת השנייה לא התערבה?"
הדיווח הראשוני על החשדות החמורים נגד הסייעת

סייעת מהגן בקרית אתא החשודה כי אמרה לילדים להכות ילד בן 3, בכניסה לחקירה במשטרת זבולון. ינואר 2014. ערן גילווארג
הסייעת החשודה בהכאה מובאת לחקירתה, היום/ערן גילווארג

התלונה נגד הסייעת, בת 50, הוגשה בסוף השבוע למשטרת זבולון על ידי הגננת והורי הילדים, והיא הושעתה בינתיים מעבודתה. לפי העדויות שנאספו, לפני כשבוע ביקשה הסייעת – שמילאה את מקומה של הגננת הקבועה בהיעדרה – "להעניש" את הילד שהתפרע וזרק כיסא לעבר ילדים נוספים. היא העמידה אותו במרכז הגן ודרשה מחבריו להרביץ לו. בתום אותו יום לימודים שמו לב הוריו של הפעוט שהוא נסער – וכששאלו אותו על פשר התנהגותו, סיפר להם על שאירע. הורים נוספים בגן ששמעו על המקרה מילדיהם דיווחו על כך אף הם להורי הפעוט.

היום נפתח יום הלימודים בגן בצל החשדות החמורים, והתברר כי חלק מההורים לא ידעו עליו טרם דווח על כך בוואלה! חדשות. הגננת הוותיקה, שלא הייתה בגן בזמן המעשה שבו חשודה הסייעת, אמרה: "עשיתי את כל מה שצריך לעשות, ואני צריכה להגן על הילדים שלי". ההורים שהביאו את ילדיהם לגן הדגישו שהם סומכים על הצוות. "זה גן מעולה. זה יכול לקרות בכל גן", אמר אחד מהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גן הילדים בקרית אתא בו הסייעת חשודה בכך שדרשה מילדים בגן בקריית אתא להכות בן 3 . ינואר 2014. אדריאן הרבשטיין
יום הלימודים נפתח בצל החשדות החמורים. גן הילדים שבו הועסקה הסייעת/אדריאן הרבשטיין

אמש התקשו חלק מההורים לעכל את המקרה החמור ודרשו את פיטוריה של הסייעת. "אני לא מוכנה שהיא תמשיך בעבודה", אמרה אחת האימהות. מ', אמו של אחד הילדים בגן, סיפרה כי בעקבות הסערה שחולל האירוע נערך ביום חמישי בערב מפגש הורים. "דובר על מה שהמטפלת עשתה. הייתי בשוק ואני עדיין בשוק. אני לא מבינה איפה הייתה הסייעת השנייה ואיך זה שהיא לא הפסיקה את מה שאירע. גם הגננת בשוק כמו כולנו. הילד שלי אמנם ימשיך בגן, אך אם זה באמת קרה אני לא רוצה שהמטפלת תמשיך", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully