וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכאת הילד בגן בצפון: "זה יכול לקרות בכל מקום"

קובי מנדל

3.2.2014 / 10:13

על אף ההתעללות בבן ה-3 בגן בקריית אתא בחסות הסייעת, ההורים לא נמנעו מלשלוח את ילדיהם ליום הלימודים. "עשיתי כל מה שצריך, אני צריכה להגן על הילדים", אמרה הגננת

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

יום הלימודים בגן הילדים הפרטי בקריית אתא, בו נחשפה אתמול פרשת התעללות לכאורה באחד מהילדים בני השלוש, נפתח בצל האירוע החמור, ונמצא שחלק מההורים כלל לא ידעו עליו טרם דווח על כך בתקשורת. "עשיתי את כל מה שצריך לעשות, ואני צריכה להגן על הילדים שלי", אמרה היום (שני) הגננת הוותיקה, שלא הייתה בגן בזמן האירוע. ההורים שהביאו את ילדיהם לגן הדגישו שהם סומכים על הצוות. "זה גן מעולה. זה יכול לקרות בכל גן", אמר אחד מהם.

בצהריים תגיע הסייעת בת ה-50, שהושעתה בינתיים מעבודתה, לחקירה בתחנת משטרת זבולון. היא נחשדת בהתעללות חסר ישע בידי אחראי. התלונה נגדה הוגשה על ידי הגננת וההורים בסוף השבוע. לפי העדויות שהצטברו, לפני כשבוע, ביקשה הסייעת - שמילאה את מקומה של הגננת הקבועה, "להעניש" את הילד שהתפרע וזרק כיסא לעבר ילדים נוספים. היא העמידה אותו במרכז הגן ודרשה מחבריו להרביץ לו. בתום אותו יום לימודים, שמו לב הוריו של הפעוט שהוא נסער – וכששאלו אותו על פשר התנהגותו, סיפר להם על שאירע. הורים נוספים בגן, ששמעו על המקרה מילדיהם - דיווחו על כך אף הם להורי הפעוט.

עוד על הפרשה:
חשד: סייעת בגן הורתה לילדים להכות את חברם בן ה-3
תקיפת הילד בגן: "למה הסייעת השנייה לא התערבה?"

גן הילדים בקרית אתא בו הסייעת חשודה בכך שדרשה מילדים בגן בקריית אתא להכות בן 3 . ינואר 2014. אדריאן הרבשטיין
"זה גן מעולה. זה יכול לקרות בכל גן". הבוקר, בקריית אתא/אדריאן הרבשטיין

ההורים התקשו אמש לעכל את המקרה החמור ודרשו את פיטוריה של החשודה. "אני לא מוכנה שהיא תמשיך בעבודה", אמרה אחת האימהות. מ', אמו של אחד הילדים בגן, אמרה כי בעקבות הסערה שחולל האירוע, נערך ביום חמישי בערב מפגש הורים. "דובר על מה שהמטפלת עשתה", סיפרה והוסיפה: "הייתי בשוק ואני עדיין בשוק. אני לא מבינה איפה הייתה הסייעת השנייה ואיך זה שהיא לא הפסיקה את מה שאירע. גם הגננת בשוק כמו כולנו. הילד שלי אמנם ימשיך בגן, אך אם זה באמת קרה אני לא רוצה שהמטפלת תמשיך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גן הילדים בקרית אתא בו הסייעת חשודה בכך שדרשה מילדים בגן בקריית אתא להכות בן 3 . ינואר 2014. אדריאן הרבשטיין
"אם זה באמת קרה אני לא רוצה שהמטפלת תמשיך"/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully