וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינכן חוזרת שנית

3.2.2014 / 10:34

בקשת שר החוץ קרי מישראל להיכנע לדרישות הפלסטינים דווקא בעיר בה ויתרה בריטניה על חבל מצ'כיה להיטלר מכעיסה את מנחם בן. וגם: איך להתמודד עם החרם ומה לבני לא יודעת?

צריך להיות טיפש כמו ג'ון קרי, שר החוץ של ארה"ב הפועל בגמלוניות מיוחדת (בהנחייתו המוחלטת של אובמה), כדי להציע לישראל להיכנע, ולעשות זאת דווקא ממינכן, העיר שהפכה משל ושנינה בהיסטוריה העולמית לכניעה לרוע תחת לחץ. אז, ב-1938, זה היה צ'מברליין שנכנע להיטלר, והקריב את חבל הסודטים הצ'כי. היום זה ג'ון קרי, שמציע לישראל להיכנע לאיום הערבי-פלסטיני ולמסור את יהודה ושומרון באמצעות נייר ההבל האמריקאי המופרך שלו, המסוכן מאין כמוהו. וזה שוב קורה במינכן.

צריך להבין לרגע מה משמעותו של נייר קרי: פירושו שישראל תצטרך לפנות מבתיהם לפחות עשרות אלפי מתנחלים, אם לא הרבה יותר, על כל שנאת האחים הנוראית ואולי מלחמת האחים שייגזרו מכך. פירושו של נייר קרי הוא ויתור בטחוני על כל מה שמגן על תל אביב ועל נמל התעופה בן גוריון ממזרח. אפילו מהבית שלי בהתנחלות נופים בשומרון, ליד אריאל, רואים את הים בתל אביב. כלומר, מהבית שלי עצמו, אחרי שאפנה אותו בלחצו של קרי, תוכל כנופיה פלסטינית כזו או אחרת (ולא חשוב לאיזה הסכם ביטחוני נגיע עם אבו מאזן) לירות טילים ביתיים כאלה או אחרים על תל אביב.

פירושו של נייר קרי עוד הוא שרגע אחרי שהערבים יכריזו על "קץ התביעות" כביכול, תתחולל אינתיפאדה ערבית בגליל בטענה שיש רוב ערבי בגליל ועל כן מן הראוי שיסופחו למדינת פלסטין. זה שערביי ישראל המוסלמים לא מודיעים עכשיו על רצונם להסתפח למדינה הפלסטינית זה רק משום שהם רוצים קודם כל לקחת את כל מה שישראל תיתן מן "השטחים" ואז יגיעו לחלק ב': חלקים ממדינת ישראל עצמה, כולל אגב כל התביעות האפשריות ביחס לנכסי הנפקדים, כולל אוניברסיטת תל אביב השוכנת על הכפר הערבי שייח' מוניס. חכו ותראו. אם לא תעשו את זה, מאיים עלינו הענק הגמלוני, יחרימו אתכם כל מדינות העולם. בנט בתמימותו הישרה מבטיח לנו שאין עם שיוותר על ארצו תמורת כסף. אין? היהודים עשו עוד כל מיני דברים בהיסטוריה בגלל כסף. והמצב מסוכן ביותר. ויאיר לפיד מצטרף לחרם על ההתנחלויות מבפנים ומקפיא את כל הכספים להתנחלויות. אז מה עושים? יש מה לעשות, וקודם כל, לגייס את אמריקה והקונגרס האמריקאי בעדנו ונגד קרי ואובמה.

להחרים את המחרימים

את הכיוון הנכון במאבק בחרם האירופי עלינו המציא חבר הסנאט בניו יורק ג'ף קליין, ואני מציע לחרוט את שמו באותיות זהב בהיסטוריה הישראלית. זה הקליין גדול יהיה בתולדות עמנו. כי ביוזמתו קבע הסנאט הניו-יורקי תקדים חשוב מאין כמוהו, ועל פיו גוף אקדמי שיחרים את ישראל – ייענש, ולא יוכל לזכות בכספי המדינה. לא צריך יותר מזה, כדי להילחם ביעילות בחרמות נגד ישראל מכל העולם. הסנאט והקונגרס האמריקנים – שני ידידי ישראל, יתבקשו לקבוע כי גוף שיחרים את ישראל ייחשב כאילו החרים את אמריקה ולא יוכל לקיים איתה קשרים כלכליים. אפשר גם כמובן להטיל כל סנקציה מתונה יותר בכיוון זה, על פי האינטרס האמריקני, בדיוק על פי מתכונת הסנקציות שהוטלו על איראן. במקביל, צריכה ישראל לנקוט פעולת חרם אפקטיבית מאוד מטעם עצמה ולהכריז כי כל מי שיקרא לחרם על ישראל או ישתתף בו לא יוכל לבקר בישראל. איסור כניסה לארץ הקודש הוא סנקציה חמורה הרבה יותר ממה שנדמה לנו כאן. הגיע הזמן להפסיק לפחד מכל מי שמנסה להפחיד אותנו.

ללבני אין תשובות

ועוד מעוללות מינכן, כפי שמדווח לנו "ישראל היום", הקרוב לצלחת: סאיב עריקאת, ראש המשלחת הפלסטינית לשיחות השלום, הסביר לראש המשלחת הישראלית , ציפי לבני, כי הוא והפלסטינים בכלל הם בעצם צאצאי הכנענים שהיו כאן הרבה לפנינו, עם ישראל, והוא הזכיר את יהושע בן-נון שכבש את יריחו מידי יושביה, שהיו כאן "3,000 שנה לפני הגעת בני ישראל". ומה ענתה לו לבני? היא לא ענתה, לפחות לא על פי העיתון. כי מה יודעים הישראלים , ובפרט שרי ממשלת ישראל ברובם, על ההיסטוריה הדתית והתנ"כית? לרובם אין מושג ירוק. עריקאת יודע יותר מהם. כי האמת היא שאפשר לענות לעריקאת תשובה טובה מאוד, גם במישור ההיסטורי וגם במישור הדתי.

במישור ההיסטורי, אין לעריקאת בדל הוכחה כלשהו יש קשר כלשהו בין הערבים תושבי הארץ לבין הכנענים, שנהגו אגב לזבוח את בניהם ובנותיהם בעבודת אלילים זוועתית. אם אלה האבות הרוחניים שעריקאת רוצה לאמץ לעצמו, אין בעיה. אין לו שום הוכחה לקשר ירושה כלשהו לכנענים. לנו יש את התנ"ך ואת העברית ביחס לארץ ולתושבי ארץ התנ"ך ההיא, אבל מה יש לערבים? איזו הוכחה יש להם לקשר מינימלי כלשהו בינם לבין יושבי הארץ הקדומים? כלום מוחלט.

תשובה מוחצת הרבה יותר קשורה למישור הדתי: כי בדבריו כופר עריקאת באסלאם עצמו, בקוראן, במוחמד. מעטים אצלנו יודעים, כי מוחמד בקוראן מקבל את כל אמיתות התנ"ך (עם כל הטענות שיש לו נגד היהודים הכופרים). שוב ושוב חוזר מוחמד בקוראן על ההוראה האלוהית כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל וכי עם ישראל הוא העם הנבחר. והערבים המשכילים באמת יודעים זאת טוב מכולם. לא מאמינים? חבר'ה, יש לי את הקוראן בשלושה תרגומים. הנה רק אחד הפסוקים האלה:"בני ישראל! זכרו את החסדים שהענקתי לכם את בחרתיכם מכל העמים" (הקוראן, בשורת הפרה, פסוק 45) ועוד אומר מוחמד (בשורת השולחן, פסוק 25): "זכרו עת אמר משה לעמו: 'עמי, אל תשכחו את חסדי אללה לכם בהקימו נביאים ומלכים מקרבכם שהעניקו מה שלא העניקו לעם אחר מכל העמים, ועת ציווה לכם: 'התקדמו בדרככם אל הארץ הקדושה'". כמה פסוקים אחר-כך מגנה מוחמד את פחדנות בני ישראל לכבוש את הארץ בתחילה (כשהשליחים ששלח משה ניסו להפחיד את בני ישראל שכאן בכנען יושב עם ענקים) כן, זה כתוב בקוראן, ולישראלי הממוצע אין מושג על כך. גם לא לציפי לבני כמובן. לכן היא לא יודעת איך להשיב לעריקאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully