וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הרעיבה את בתה, והכתה אותה עד זוב דם

3.2.2014 / 7:54

אם מהצפון נאשמת במסכת התעללויות בבתה בת ה-10, שכללה הרעבה קשה. "היא גררה אותה מהשיער, ותחבה גרביים מלוכלכות בפיה", נכתב. גם האח התינוק סבל מאימת האם: "הושלך למיטה"

כתב אישום הוגש אתמול (ראשון) על ידי פרקליטות מחוז צפון נגד אם שהתעללה לאורך מספר שנים בילדתה בת העשר. על פי כתב האישום, האם, בת 35, נהגה בין היתר להרעיב את הילדה, לתחוב את גרביה המלוכלכות של הילדה לאפה עד כדי זב דם, לחנוק אותה ולגרור אותה על הרצפה, לבעוט בה וכן לחבוט את ראשה בקיר.

המעשים המיוחסים לאם בוצעו עוד מהימים בהם הייתה ילדתה בגיל גן. לפי כתב האישום, היא הייתה מלווה את האלימות הקשה גם ביריקות, הטחת קללות, עלבונות והאשמות שגרמו לילדה לפגיעה רגשית. בין היתר נהגה האם להעליב את בתה ולשאול: "למה נולדת?", כמו גם להאשים אותה במריבות שהתעוררו בין האם לבין בעלה, אביה של הילדה.

עוד בוואלה! חדשות:
קרובים מאי פעם: יעלון בשורה הראשונה בנאום השר האיראני
איראן: הקלה בתנאי המעצר של מנהיג האופוזיציה כרובי
חשד: סייעת בגן הורתה לילדים להכות את חברם בן ה-3

אילוסטרציה. ShutterStock
האם הטיחה בבתה: "למה נולדת?"/ShutterStock

"הנאשמת אף נהגה לאיים על הילדה שאם תספר על המכות והפגיעות בה, היא תהרוג אותה או שלא תהיה לה אמא והיא ואחיה הפעוט יחיו במשפחות נפרדות", כך לפי עורכת הדין יערה ברזילי כהן מפרקליטות מחוז צפון. "היא אמרה לה שאם ישאלו אותה ממה נגרמו החבלות בגופה, עליה לומר שנפלה או נשרטה על ידי חתול".

בין התקיפות המתוארות בכתב האישום מובא מקרה בו הילדה שכחה הילדה את המחברת שלה בכתה. "כשנודע הדבר לנאשמת, היא חנקה את הילדה בעודה גוררת אותה לאורך הבית תוך כדי החניקה. הנאשמת משכה בשערה של הילדה ובעטה בה באזור בטנה, בגבה וברגליה וכן הכתה בה באגרופים בבטנה, בלחייה ובעיניה", נכתב בכתב האישום. "לאחר שהכתה בה באגרופים ודם החל ניגר משפתיה של הילדה, צבטה הנאשמת את שפתיה של הילדה עד שדם רב יותר ניגר מפיה". לפי כתב האישום, במהלך האירוע תפסה האם את שיערה של הילדה והכתה את ראשה בקיר הסלו.

במקרים אחרים אסרה האם על הילדה לאכול אחרי השעה 17:30 ושלחה אותה לישון כשהארוחה האחרונה שאכלה באותו יום הייתה ארוחת צהריים בלבד. על פי כתב האישום, ההרעבה גרמה לילדה כאבי בטן.

האירועים המתוארים בכתב האישום חושפים מסכת קשה ביותר של התעללות לא רק בילדה אלא גם באחיה התינוק. "באחד הלילות בכה הפעוט ולא נרדם במשך זמן רב", נכתב בכתב האישום. "הנאשמת התרגזה והשליכה את הפעוט בכוח על מיטתו, שם בכה במשך זמן רב מבלי שניגשה אליו".

יצוין כי האם נעצרה לראשונה לפני כשבועיים, ומאז מעצרה הוארך פעמיים. פרקליטות מחוז צפון תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרה עד תום ההליכים.

עו"ד תמי אולמן המייצגת את האם מסרה בתגובה כי: "החשודה מכחישה את כל האמור בכתב האישום ומתפלאת על בתה שסיפרה סיפורים הזויים שכאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully