וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד האמירויות: עונש מוות ל"רוצח הטיפש בעולם"

הודי שניהל קשר עם צעירה מקומית, שלא כלל יותר מ"חיבוקים", רצח אותה כשאמרה לו שהיא בהריון ממנו. כשניסה להעלים ראיות, שרף את כל הבית, אך הגופה שהושארה באמבטיה שרדה

אמבטיה. ShutterStock
הגופה נותרה שלמה לאחר שהרוצח השאירה באמבטיה מלאה מים/ShutterStock

בית משפט באיחוד האמירויות גזר אמש (שישי) על אזרח הודי עונש מוות לאחר שנמצא אשם ברצח עוזרת בית. הסיבה לרצח: האישה, שהייתה עמו בקשר, טענה כי היא בהריון ממנו ואיימה עליו כי תפנה למשטרה ותאמר שאנס אותה – זאת למרות שהשניים מעולם לא שכבו. בתגובה, האיש, שהועסק כטבח בבית של גורם ממשלתי באבו דאבי, הכה אותה למוות.

עורכי דינו של האיש, ביקשו להדגיש כי האינטראקציה המינית בין השניים הסתכמה בלא יותר מאשר "מפגש רומנטי על גג הבית שלא כלל פעילות נוספת מלבד חיבוקים". כאשר, כשבוע לאחר אותו מפגש, נפגשו השניים שוב, והפעם הטיחה בפניו האישה כי היא בהריון ותתלונן על אונס. הטבח, שתואר על ידי עורך דינו כ"רוצח הטיפש ביותר ב-40 שנות עבודתו", האמין לה – ותקף אותה.

הרוצח הכה את האישה בראשה עם אבן שלוש, הרג אותה והניח את גופתה באמבטיה מלאה מים. לאחר מכן, הצית את הבית על מנת לטשטש ראיות. המבנה נהרס כליל, למעט הגופה, ששרדה בזכות העובדה שהאמבטיה הייתה מלאה מים. הוא נעצר לאחר שביקש ממעסיקו שיעזור לו להימלט מהמדינה.

עוד כותרות מסביב לעולם:
יוצאים מדעתם: מה גרם לזינוק בתחלואת הנפש באיראן?
"הרוצחת הסקסית" פרצה בבכי: "אלחם עד הסוף"
הוועידה נגמרה ללא הסכם: "אסד מכיר רק דם ומוות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully