וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרוצחת הסקסית" פרצה בבכי: "אלחם עד הסוף"

31.1.2014 / 18:43

אמנדה נוקס, שהורשעה אמש בפעם השנייה ברצח שותפתה הסטודנטית ב-2007, נשבעה שלא תשוב לאיטליה מרצונה. לדבריה, לא ניתן היה למנוע את ההרשעה החוזרת: "זה היה שיטתי"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

אמנדה נוקס, אזרחית ארצות הברית שהורשעה אתמול בפעם השנייה ברצח סטונדטית בריטית באיטליה בשנת 2007, נשבעת להמשיך להיאבק על חפותה. "אני הולכת להילחם בזה עד הסוף", הבטיחה היום (שישי) נוקס, שכונתה "הרוצחת הסקסית", בראיון לכתבת רשת ABC ריבון רוברטס בתכנית "בוקר טוב אמריקה". היא התייחסה לאפשרות שתיאלץ לרצות את עונשה באיטליה, והבהירה שלעולם לא תשוב לשם מרצונה החופשי.

עוד על "הרוצחת הסקסית":
גם במשפט החוזר באיטליה: ”הרוצחת הסקסית” הורשעה
קרובי הקורבן של נוקס: "להסגיר אותה מארה"ב"
האקס של "הרוצחת הסקסית": "המין לא היה משעמם"

אמנדה נוקס, "הרוצחת הסקסית", בראיון לכתבת רשת ABC, רובין רוברטס, לאחר הרשעתה בשנית, 31 בינואר 2014. רויטרס
נוקס פרצה בבכי בראיון/רויטרס

"זה לא נכון וזה לא הוגן ואני אעשה כל שאוכל", אמרה נוקס בבכי בראיון, הראשון מאז חרץ בית המשפט בפירנצה את גורלה בשנית. "אצטרך עזרה רבה. לא אוכל לעשות זאת לבדי ואינני יכולה לעזור לאנשים להבין זאת בדרך שלי. יש אנשים שיודעים טוב ממני כיצד המערכות הללו (מערכת בתי המשפט) עובדות. לא היה דרך למנוע את מה שקרה (את ההרשעה), זה היה שיטתי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אמנדה נוקס, "הרוצחת הסקסית", בראיון לכתבת רשת ABC, רובין רוברטס, לאחר הרשעתה בשנית, 31 בינואר 2014. רויטרס
עם ריבון רוברטס בראיון/רויטרס

נוקס ובן זוגה לשעבר, האיטלקי רפאל סולסיטו, הורשעו בדצמבר 2009 ברצח הסטודנטית הבריטית מרדית' קרצ'ר, שהייתה שותפתה של נוקס, תוך כדי תקיפה מינית. נוקס נשלחה אז ל-26 שנות מאסר ואילו סולסיטו נידון ל-25 שנים בכלא. נאשם שלישי בפרשה, סטודנט מחוף השנהב בשם רודי הרמן גואדה, נשלח במשפט נפרד ל-16 שנות מאסר. אלא שכשנתיים לאחר גזר הדין, באוקטובר 2011, קיבל בית המשפט את ערעורם של השניים וקבע כי העדויות בתיק אינן אמינות. במרץ האחרון הפך בית המשפט העליון באיטליה את ההחלטה והורה על קיום משפט חוזר.

אמנדה נוקס, "הרוצחת הסקסית", בראיון לכתבת רשת ABC, רובין רוברטס, לאחר הרשעתה בשנית, 31 בינואר 2014. רויטרס
נידונה ל-28 שנים וחצי בכלא. נוקס, הבוקר/רויטרס

אמש הורשעו נוקס וסולסיטו שוב ברצח. על נוקס נגזר מאסר של 28 שנים וחצי, וסולסיטו נידון ל-25 שנים בכלא. המשפט התנהל בהיעדרם של שני הנאשמים - נוקס שוהה בסיאטל שבארה"ב ואילו סנגורו של סוליסיטו אמר לפני פתיחת הדיון כי הוא "לא ישמע את הכרעת הדין משום שהוא שרוי בלחץ".

לאחר ההרשעה, הביעו הוריה של נוקס תמיכה בלתי מסויגת בבתם. אמה, אידה מלס, אמרה בראיון לרשת ABC: "אמנדה כועסת, כולנו המומים וכועסים, אבל כולנו מוכנים להיאבק בחזרה". לדבריה, "כולם במשפחה, גם המורחבת, מוכנים להמשיך להיאבק למען האמת ולמען החירות שלה, וזה לא עומד להיפסק".

הבוקר עוכב סוליסיטו על ידי המשטרה האיטלקית סמוך לגבול עם אוסטריה וסלובניה. השוטרים הזכירו לו כי נאסר עליו לצאת את גבולות המדינה. עם זאת, מותר לו לנוע בחופשיות בתוך איטליה עד להכרעת דין סופית בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully