וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך רגל בן 18 נהרג בדרום; שני פצועים קשה בשפלה

סמוך לקריית מלאכי נאלצו צוותי מד"א לקבוע את מותו של צעיר שנפגע ממכונית. לפי החשד: הוא היה תחת השפעת אלכוהול. בשתי תאונות בנס ציונה נפצעו באורח קשה שני הולכי רגל

פצועי השריפה בקניון ארנה מפונים לבית חולים איכילוב, דצמבר 2012. בן קלמר
צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר/בן קלמר

צעיר בן 18 נהרג הלילה (שישי) מפגיעת מכונית סמוך לצומת מסמיה שליד קריית מלאכי. לאחר ניסיונות החייאה שעשו בו צוותי מגן דוד אדום, הם נאלצו לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית של האירוע עלה כי הצעיר חצה את הכביש שלא במעבר חצייה והיה תחת השפעת אלכוהול. הנהג, בן 55, נלקח לחקירה והוא משתף פעולה עם המשטרה. חקירת התאונה נמשכת.

בתאונה אחרת שאירעה הלילה, נפצע קשות הולך רגל בשנות ה-20 לחייו ממכונית ברחוב מרגולין בנס ציונה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא סובל מפגיעת עם פגיעת ראש.

לפנות בוקר אירעה תאונה נוספת בנס ציונה, ברחוב וייצמן. הולך רגל נפצע באורח קשה מפגיעת מכונית שבאה מכיוון ראשון לציון, בשעה שחצה מעבר חצייה בצומת מרומזר. הוא נפגע בראשו ופונה על ידי מגן דוד אדום לבית החולים שיבא. יש חשש לחייו. הנהגת החשודה בפגיעה פונתה במצב קל לבית החולים אסף הרופא בצריפין. נסיבות התאונה נחקרות.

אתמול בצהריים נפצע הולך רגל בן 26 באורח בינוני מפגיעת שני כלי רכב סמוך לסניף הדואר ביישב שגב שלום הסמוך לבאר שבע. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מחבלות ברגליו ומאושפז בחדר הלם בבית החולים. גם נסיבותיה של תאונה זו נחקרות.

עוד בחדשות:
בתגובה לרקטה: צה"ל תקף יעדי טרור ברצועת עזה
פיקוח וחברות תיווך: כך תקודם הפונדקאות בישראל
גם במשפט החוזר באיטליה: ”הרוצחת הסקסית” הורשעה

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully