וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לרקטה: צה"ל תקף יעדי טרור ברצועת עזה

חיל האוויר הפציץ אתר לייצור אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה וכן אתר אחסון בדרומה. אמש התפוצצה במועצה האזורית שדות נגב רקטה שנורתה מרצועת עזה, ללא נפגעים או נזק

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

צה"ל תקף הלילה (שישי) יעדי טרור ברצועת עזה, וזאת בתגובה לרקטה שהתפוצצה אמש בשטח פתוח במועצה האזורית שדות נגב. מדובר צה"ל נמסר כי חיל האוויר הפציץ אתר לייצור אמצעי לחימה ומוקד פעילות טרור בצפון רצועת עזה וכן אתר לאחסון אמצעי לחימה בדרום הרצועה. כמו כן, נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכי מטוסינו שבו בשלום לבסיסם.

צה"ל הטיל את האחריות על שיגור הרקטה אמש על ארגון הטרור חמאס. "צה"ל רואה בחומרה כל ירי לעבר שטח מדינת ישראל וימשיך לפעול בעוצמה נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות", נמסר בהודעה.

אמש, בעקבות שיגור הרקטה, נשמעה אזעקת צבע אדום נשמעה בכמה יישובים באזור הנגב המערבי. תושבים באזור דיווחו על קולות פיצוצים, אולם לא נמסר על נפגעים או על נזק כתוצאה מההתפוצצות.

מטוסי חיל האוויר מפציצים מבנה לאחסון אמל"ח בעזה, 19 בנובמבר 2012. דובר צה"ל
הפצצת מבנה לאחסון אמל"ח ברצועת עזה/דובר צה"ל

שר הביטחןן, משה יעלון, התייחס לתקיפת צה"ל ברצועה, בתגובה לירי הרקטות לעבר שטח ישראל. "לא נסבול ירי לעבר ישראל או ניסיון להחזיר את המצב לימים שלפני מבצע 'עמוד ענן', ונגיב בתקיפות כלפי כל ניסיון לפגוע באזרחי ישראל ולשבש את חייהם", אמר יעלון. "אנו רואים בחמאס אחראי למתרחש ברצועת עזה, ואם לא יידע לכפות את מרותו כלפי חוליות ירי ופיגועים כלפי ישראל, הוא ישלם על כך מחיר כבד. צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו לרדוף אחר כל מי שיורה לעבר ישראל או מנסה להוציא נגדה פיגועים, ולא יהססו לפגוע בו ובשולחיו. נמשיך לפעול בנחישות, באחריות ובשיקול דעת אל מול פרובוקציות משטח רצועת עזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
צה"ל חיסל הלילה את אחמד זעאנין, שהיה מעורב בירי הרקטות לישראל בזמן הלוויית שרון, ינואר 2014. רויטרס
הרכב בו נסע המחבל הפלסטיני שחוסל בשבוע שעבר/רויטרס

בשבועות האחרונים נרשמה עלייה בירי הרקטות לעבר שטח ישראל, כאשר מרבית הירי בוצע לעבר צפון-מערב הנגב אך בשבוע שעבר נורו שתי רקטות גם לעבר אילת. באחד המקרים, יירטה סוללת כיפת ברזל רקטות שנורו לעבר אשקלון. בשאר המקרים, התפוצצו הרקטות בשטחים פתוחים. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בשבוע שעבר חיסל חיל האוויר, בשיתוף שב"כ, מחבל פלסטיני בן 22 בעיירה בית חאנון שבצפון רצועת עזה, אשר היה מעורב בירי רקטות לעבר ישראל ובמעשי טרור נוספים. המחבל, אחמד מחמד ג'מעה חליל זעאנין, היה מעורב בירי הרקטות לעבר ישראל מיד אחרי הלוויית ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון בחוות שקמים. קרוב משפחתו, מחמוד זעאנין, נהרג גם כן בתקיפה. סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי הם נהרגו בעת שנסעו במכונית בצפון רצועת עזה. הסיכול יצא לפועל על בסיס מידע מודיעיני מדויק של שירות הביטחון הכללי.

חדשות נוספות בוואלה!:
לאחר שהתנצל: המורה ה"שמאלן" אדם ורטה לא יפוטר
היועץ המשפטי לממשלה יתערב במשפטה של דפני ליף?
הצצה: המל"ט הישראלי המשוכלל "הרמס 900" בפעולה

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

(עדכון ראשון: 22:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully