וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים שהורעלו בבירה שבו להכרה: "ביקשו צעצועים"

30.1.2014 / 14:35

לאחר שאתמול נמסר כי אחיו הצעיר, יצחק גרוס בן ה-5, נושם בכוחות עצמו, הגיעה הודעה משמחת גם על שיפור במצבו של האח הגדול, מיכאל בן ה-7. בית החולים: "יצאו מסכנת חיים"

צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר, דוד קורן, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

הילד מיכאל גרוס, בן שבע מירושלים, אשר נפגע מחשיפה לחומר ההדברה מסוג "פוספין" בביתו, שב היום (חמישי) להכרה והוא נושם בכוחות עצמו – כך נמסר ממרכז שניידר לרפואת ילדים בפח תקווה. עוד נמסר כי הוריו נמצאים לצד מיטתו ביחידה לטיפול נמרץ. אתמול שב להכרה אחיו הצעיר, יצחק בן החמש.


"שני הילדים ערים ומתקשרים אתנו", אמר היום ד"ר עובדי דגן, מנהל היחידה לטיפול נמרץ חזה ולב במרכז הרפואי. "מצבם ממשיך להשתפר, ושניהם יצאו מסכנת חיים. בשלב זה אפשר להיות רגועים, הילדים מתקדמים יפה מאוד". ד"ר שירה בירק, מנהלת מכון לב, הוסיפה כי שני הילדים אף "ביקשו ממתקים וצעצועים".

עוד על ההרעלה בבית משפחת גרוס:
הילד יצחק גרוס שהורעל מהדברה בירושלים שב להכרה
אבי הילדים שהורעלו: "מרגש לראות שהלב חזר לפעום"
"התינוקת לא נושמת, תבואו": האב מירושלים בשיחה למוקד
הוארך מעצר המדביר; "אמר לאם המשפחה שהחומר מסוכן"

אביגיל ויעל גרוס. באדיבות המשפחה
הילדות אביגיל ויעל גרוס שהובאו למנוחות בשבוע שעבר/באדיבות המשפחה

לאחר ההודעה המשמחת אתמול, ביקשו ההורים להודות לעם ישראל על התפילות לבריאות הילדים. "היה שבוע לא קל. אני לא מאחל לאף אחד לשבת שבעה על שני ילדים ולעמוד ולבקש רחמי שמיים על השניים האחרים", אמר אבי הילדים, שמעון, במסיבת עיתונאים שנערכה בבית החולים. "כשהגענו לפה אחרי ההלוויה זו הייתה הפעם הראשונה שראינו את המצב של האחים. אנחנו בני אדם, לא עשויים אבן, ואני ממש נשברתי ברגע הראשון, אבל אשתי אמרה 'זה הכל מלמעלה, בוא ונהיה אופטימיים'".

שני האחים למשפחת גרוס אושפזו לפני שבוע, שעות ספורות לאחר שאחיותיהם, אביגיל ויעל בנות הארבע ושנה וחצי, מתו מחשיפה לחומר ההדברה, שרוסס בדירת המשפחה. למחרת הובאו שתי האחיות למנוחות בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים. "עוד אתמול בבוקר שתיהן שמחו בלילה, שתיהן עוד רקדו", ספד להן אז אביהן שמעון. "מישהו בא לכאן וחטף אותן מרגע לרגע, אפילו לא הספקנו להתפלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully