וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד יצחק גרוס שהורעל מהדברה בירושלים שב להכרה

29.1.2014 / 14:38

יצחק בן ה-5 נושם בכוחות עצמו ומתקשר עם הוריו, הנמצאים ליד מיטתו. הוריו נתנו לו ללקק סוכריה, וביקשו להודות לעם ישראל על התפילות לבריאותו. אחיו עדיין מונשים ומורדם

צילום: טל אנגלנדר, דוד קורן; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

הילד יצחק גרוס, בן חמש מירושלים שנפגע מחשיפה לחומר ההדברה מסוג פוספין, שב היום (רביעי) להכרה והוא נושם בכוחות עצמו – כך נמסר ממרכז שניידר לרפואת ילדים. עוד נמסר כי הוריו נמצאים ליד מיטתו והוא מתקשר איתם. הוריו של יצחק נתנו לו ללקק סוכריה, עליה בירך לבקשתם. ההורים ביקשו להודות לעם ישראל על התפילות לבריאות הילדים, וכן מבקשים להמשיך להתפלל לבריאות מלאה של יצחק ואחיו, המאושפזים ביחידה לטיפול נמרץ חזה ולב.

מצבו של אחיו מיכאל, בן שבע, נותר ללא שינוי והוא עדיין מונשם ומורדם. ד"ר גבי אמיר, מהיחידה לטיפול נמרץ חזה ולב מסר כי אתמול נותק מיכאל ממכונת הלב-ריאות אליה היה מחובר מאז אושפז, ולבו החל לפעום. "אנחנו מרוצים מההתקדמות המשמעותית, אך עדיין לא ברור אם ישנם נזקים נוספים בגופם בעקבות הרעלן ועדיין נשקפת סכנה לחייהם", אמר ד"ר אמיר.

עוד על הרעלת המשפחה:
אבי הילדים שהורעלו: "מרגש לראות שהלב חזר לפעום"
הוארך מעצר המדביר; "אמר לאם המשפחה שהחומר מסוכן"
"התינוקת לא נושמת, תבואו": האב מירושלים בשיחה למוקד

אביגיל ויעל גרוס. באדיבות המשפחה
"ממש נשברתי ברגע הראשון, אבל אשתי אמרה "זה הכל מלמעלה, בוא ונהיה אופטימיים". הילדות אביגיל ויעל גרוס שהובאו למנוחות בשבוע שעבר/באדיבות המשפחה

"היה שבוע לא קל. אני לא מאחל לאף אחד לשבת שבעה על שני ילדים ולעמוד ולבקש רחמי שמיים על השניים האחרים", אמר אבי הילדים, שמעון, במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול בבית החולים. "כשהגענו לפה אחרי ההלוויה זו הייתה הפעם הראשונה שראינו את המצב של האחים. אנחנו בני אדם, לא עשויים אבן, ואני ממש נשברתי ברגע הראשון, אבל אשתי אמרה 'זה הכל מלמעלה, בוא ונהיה אופטימיים'".

השניים אושפזו לפני שבוע, שעות ספורות לאחר שאחיותיהם, אביגיל ויעל בנות הארבע ושנה וחצי, מתו מחשיפה לחומר ההדברה, שרוסס בדירת המשפחתה. למחרת הובאו שתי האחיות למנוחות בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים. "עוד אתמול בבוקר שתיהן שמחו בלילה, שתיהן עוד רקדו", ספד להן אז אביהן שמעון, "מישהו בא לכאן וחטף אותן מרגע לרגע, אפילו לא הספקנו להתפלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully