וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: נתפס "על חם" במחבוא הנשק של ארגון הפשע

30.1.2014 / 12:58

זמן רב ניסו חוקרי יחידה להב 433 לשים ידם על ע', נער בן 17 שנחשד בחברות בארגון הפשע של אבי רוחן. בזכות מצלמות אבטחה שהציבו במחסן הנשק של הארגון, הצליחו לעצור אותו

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

ע' הוא נער בן 17 מאזור המרכז. אולם, למרות גילו הצעיר, על פי מידע מודיעיני שבידי המשטרה הוא כבר הספיק להיות שותף בפעילות עבריינית לא מועטה, ואף חבר בארגון הפשיעה בראשותו של העבריין אבי רוחן. במשך זמן רב ניסו בלשי יחידה להב 433 של המשטרה לעלות על עקבותיו של הנער - אך ללא הצלחה. בשלב מסוים, במהלך המעקב שניהלו אחר הצעיר, איתרו החוקרים מבנה בפתח תקווה, בו חשדו כי מאוחסנים כלי הנשק והתחמושת של ארגונו של רוחן. לכן, הציבו שם מצלמות בניסיון לתעד בהן את הנער מגיע למקום - וכך לקשור אותו לפעילות ארגון הפשע ולעוצרו.

עוד בוואלה! חדשות:
אחרי 3 שנים: העבריין יצחק אברג'יל נחת בישראל
איום על חייל חרדי: "פשוט המדים או שנפנה אותך מהדירה"
הבכיר הישראלי חשף: כך תתקוף ישראל מהחלל

תיעוד: המלכודת שהמשטרה טמנה לעבריין בן 17. צילום מסך
רק בן 17 וכבר חבר בארגון פשיעה גדול. הנער מגיע למחסן הנשק/צילום מסך

המשטרה הקצתה לצורך המשימה מסוקים, תצפיתנים ובלשים סמויים רבים לשם המעקב. לידי וואלה! חדשות הגיע תיעוד מיוחד בו נראה הנער המדובר מגיע למחסן הנשק, שהכיל בין השאר אקדחים, מחסניות עם כדורים וחומרי נפץ, ומפליל את עצמו. אולם, חרף העובדה שהוא "נתפס על חם" במבנה השייך לארגונו של רוחן, הנער הצליח לחמוק מידי הבלשים שניסו ללכוד אותו. הצעיר נראה מטפס על אחד מקירות המקום ובורח מבלי שהבלש מצליח לשים את ידיו עליו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אולם, למרות שלא הצליחו לעצרו אותו במקום הפשע, התיעוד
המיוחד שהשיגו איפשר להם, כאמור, לקשור אותו לפעילות עבריינית ולעצור אותו. לאחר זמן מה הגיעו חוקרי להב 433 לביתו של קרוב משפחתו של צ'יקו (משה) בית עדה, המוגדר מספר 2 בארגון של רוחן. המשטרה עצרה את הנער, כמו גם קרוב המשפחה המוכר למשטרה ועוד מספר מעורבים בגין החזקת אמצעי לחימה רבים. במהלך החקירה שוחרר הנער, באמצעות בא כוחו, עו"ד קובי בן שעיה, למעצר בית, אך בסופו של דבר התגבשו החשדות נגדו לכדי הגשת כתב אישום. נגד שאר החשודים, ביניהם גם בית עדה, לא הוגשו כתבי אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully