וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהג מגונה: אימץ חתולים שחורים, בישל - ואכל אותם

גבר איטלקי נאשם שהתחזה לחובב חיות והשיג את מבוקשו מבתי מקלט לבעלי חיים באיטליה. חשדם של פעילי צער בעלי חיים עלה לאחר שדרש חתולים בעלי פרווה שחורה ועם "מעט בשר"

חתול רחוב. ShutterStock
הנאשם צפוי לעונש מאסר של עד 12 חודשים/ShutterStock

גבר איטלקי בן 55 נאשם כי התחזה לחובב חיות, אימץ חתולים שחורים מבתי מקלט ברחבי המדינה, ואז הרג אותם, בישל אותם ואכל אותם עם חבריו. על פי הרישומים מבתי המקלט, הוא אכל, לכאורה, לפחות 15 חתולים במהלך תקופה של שנתיים.

עוד חדשות מהעולם:
תאונה בגרמניה: 90 פרות נפחו - והרפת התפוצצה
העצלן הראשון שנולד בישראל מת בגיל שבועיים
הכד הנעלם: מי גנב את דמו של האפיפיור?

פעילים בצער בעל חיים במחוז הצפוני ברינזה החלו לחשוד בגבר, פרנציסקו שמו, כיוון שהוא ביקש באופן מיוחד לאמץ חתולים שגילם שלוש שנים, בעלי פרווה שחורה ועם "מעט בשר עליהם", הסביר ראש האגודה להגנת בלי חיים והסביבה, לורנזו קרוק. "אחרי כמה דיווחים ממקלטים שונים עלה חשד כי הוא מעורב במעין קבוצה של כת השטן", אמר קרוק לעיתון האיטלקי "לה סטמפה".

"עקבנו אחריו כבר זמן מה מכיוון שהוא ביקש באמצעות האינטרנט ובמקלטים לחיות חתולים שחורים", אמר קרוק. "חשבנו שהוא משתמש בחתולים בשביל פעילות כלשהי של כת השטן, כיוון שהוא ביקש אותם בתדירות של פעם בחודשיים או שלושה".

אחת המתנדבות באגודה, שהעמידה פנים כי בידיה חתול העומד בדרישותיו של פרנציסקו, טוענת כי תפסה אותו בשעת מעשה, בזמן שהוא התכוון להרוג חתול ולבשל אותו לארוחת ערב. כאשר היא צילמה אותו בעזרת הטלפון הנייד שלה הוא נראה מבולבל ומופתע מכך שהיא חושבת שהוא עושה משהו שאינו בסדר. "האם להרוג ולאכול חתולים הוא מעשה המנוגד לחוק?", שאל אותה פרנציסקו, לטענתה.

קרוק טוען כי האיש "הודה בהרג חתולים שחורים ובאכילה שלהם בחברת חבריו". אם יורשע, הוא צפוי לעונש מאסר של עד 12 חודשים. עוד סיפר קרוק כי משרדו מטפל בכל שנה בכ-20 עד 25 תלונות על אנשים שאכלו חתולים. הוא אמר כי זהו מנהג מסורתי באזורים שונים בצפון איטליה, אף על פי שהוא כבר אינו כה נפוץ. בכל שנה, הוא העריך, בין 500 ל-600 חתולים נאכלים על ידי איטלקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully