וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב לשבעה נאשם שהפיץ ברשת תמונות עירום של בתו

26.1.2014 / 13:50

האיש, תושב אזור הבירה, נאשם שצילם את איבריה המוצנעים של בתו בשעה שישנה והתקלחה. במקרה אחר צילם את אחייניתו. את הקבצים העלה לאינטרנט בתמורה לחומרי פדופיליה אחרים

אילוסטרציה. ShutterStock
הנאשם סחר בתמונות של בתו./ShutterStock

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב האזור, אב לשבעה בן 37, בגין עבירות מין במשפחה, פרסום חומר תועבה ובו דמותו של קטין, החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין ופגיעה בפרטיות. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, האיש צילם את אזוריה המוצנעים של בתו בת ה-13 בעת שישנה והתקלחה מספר רב של פעמים. במקרה אחר צילם את אזוריה המוצנעים של אחייניתו בת ה-13 בעת שנכנסה לשירותים. לאחר מכן, שיתף את התמונות באתרי שיתוף שונים עם משתתפים בעלי נטיות פדופיליות. מלבד תמונות אלו, החזיק הנאשם תמונות פדופיליה רבות שנהג לסחור בהן, אותן קיבל בתמורה לתמונות ששלח.

כתב האישום מפרט כיצד ב חודש ינואר אשתקד נרשם האב לאתר שיתוף קבצים, צילם את בתו בעת שישנה והעלה אותם לאתר, ללא ידיעתה ולשם גירוי וסיפוקו המיני. בהמשך צילם את ביתו כשהתקלחה. עם הזמן, הרכיב מעין "אלבום" פתוח לצפייה באתר. גולשים בעל נטיות פדופיליות נהגו לצפות בו לעיתים תקופות ולהגיב לתמונות.

כתב האישום מפרט גם מעשים דומים אותם ביצע באחייניתו בת ה-13 במהלך חגיגת חג החנוכה של משפחתו המורחבת בבית ההורים. "הנאשם הציב בשירותים מכשיר פלאפון מכוון צילום ובדרך זו צילם את איבר מינה בעת שנכנסה להתפנות ללא ידיעתה", נכתב בכתב האישום. גם את צילומים אלו העלה לאתר ובתמורה קיבל תמונות וסרטוני פדופיליה אחרים. בסך הכל, מצאו חוקרי המשטרה 420 תמונות וסרטון וידאו של בתו, ו-314 תמונות ו-23 סרטונים בעלי אופי פדופילי, אותם קיבל מפדופילים אחרים ברשת בתמורה לשליחת התמונות של בתו ואחייניתו.

עבירות מין נוספות:
שחקן "הקאמרי" נחקר בחשד לקשר אסור עם קטין
בן 38 חשוד שהפיץ חומר פדופילי ותקף מינית קטין
14 שנות מאסר לבכיר היי-טק שתקף מינית 29 ילדים

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully