וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 שנות מאסר לבכיר היי-טק שתקף מינית 29 ילדים

גלעד גרוסמן

18.12.2013 / 14:05

סמנכ"ל לשעבר בחברת היי-טק, תושב השרון בן 42, הורשע בין היתר באונס ומעשי סדום בילדים באמצעות האינטרנט במשך 11 שנים. הוא יפצה את המתלוננים ב-10,000 שקל לכל אחד

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'
הוארך מעצר הסמנכ"ל החשוד בתקיפות מיניות של ילדות. אבי כהן
המקרה החמור ביותר של עבירות מין וירטואליות. הסמנכ"ל המורשע/אבי כהן

בית המשפט המחוזי בלוד גזר היום (רביעי) 14 שנות מאסר על סמנכ"ל לשעבר בחברת היי-טק, תושב השרון בן 42, שהורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות מין, בהן גם אונס ומעשי סדום, ב-29 ילדים באמצעות האינטרנט. מדובר במקרה החמור ביותר של עבירות מין וירטואליות בישראל. הוא גם חויב לפצות את המתלוננים בסכום של 10,000 שקל לכל אחד.

הנאשם נעצר במאי 2012, ובכתב האישום המקורי שהוגש לפני כשנה וחצי נטען כי במשך כ-11 שנים הוא נהג להיכנס לתוכנות מסרים מידיים, בהן Skype, ICQ ותוכנות נוספות, יצר לעצמו זהויות בדויות, בעיקר של נערות בנות 14-16, וכינה עצמו בשמות "שירי", "גלי", "אלונה" ו-"נטלי" - ובכמה מקרים אף התחזה לנער בשם "תומר".

ידיעות קודמות בפרשה:
האישום נגד הסמנכ"ל: 33 עבירות מיניות ב-11 שנים
"איש ההיי-טק היה בקשר עם עשרות קטינות באינטרנט"
חשד: תושב השרון, אב לילדים, הטריד ילדות באינטרנט

עוד נטען כי הוא ניהל שיחות עם קטינות, הצעירה שבהן בת תשע, ושכנע אותן לבצע בעצמן מעשים מגונים במהלך השיחות ביניהם. באחד המקרים הבולטים בכתב האישום, שבו תוארו 33 אירועים שונים, גרם הנאשם לנער כבן 13 לבצע באחותו בת ה-11 וחצי מעשה סדום ומעשים מגונים אל מול מצלמת אינטרנט.

במסגרת הסדר הטיעון הורשע הנאשם בעבירות של ניסיון לגרום למעשה סדום, מעשה מגונה בקטינה, גרימת מעשה מגונה בקטינה, הטרדה מינית בקטינה, פרסום תועבה וסחיטה באיומים.

מהפרקליטות נמסר בתגובה: "מדובר באחד מכתבי האישום החמורים ביותר שהוגשו בגין ביצוע עבירות מין באינטרנט, תוך שיוחסה לנאשם עבירת אינוס באמצעות האינטרנט. הפרקליטות רואה באינטרנט זירה שהמסוכנות שלה הולכת וגוברת, במיוחד כלפי קטינים. הסדר הטיעון שנערך בתיק זה הותיר את העבירות החמורות בכתב האישום בו הודה הנאשם, והטיעון לעונש היה פתוח במסגרת ההסדר. הפרקליטות טענה לעונש משמעותי, שיהיה בו מסר מרתיע ומגנה, ואנו מברכים על גזר הדין שניתן היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully