וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איש ההיי-טק היה בקשר עם עשרות קטינות באינטרנט"

28.5.2012 / 13:09

מעצרו של תושב השרון החשוד במעשים מגונים בקטינות באמצעות האינטרנט הוארך בעשרה ימים, ובדיון נחשף כי במחשבו התגלו שמות של כאלף בנות. סנגורו: "הוא לא יצר קשר טלפוני"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית משפט השלום בכפר סבא האריך היום (שני) בעשרה ימים את מעצרו של סמנכ"ל ההיי-טק תושב השרון, החשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינות באמצעות האינטרנט. צו איסור פרסום מוטל עדיין על זהותו.

צוות החקירה, ממפלג ההונאה של מחוז מרכז, יצר קשר מאז מעצרו של החשוד עם הורים של עשרות נערות בנות 10-13. על פי החשד, האיש יצר איתן קשר באמצעות תוכנת צ'אט באינטרנט, פתח איתן בשיחות בעלות תכנים מיניים ואף שכנע אותן לשלוח לו תמונות שלהן בעירום. בימים האחרונים נפגשו חוקרי ילדים עם מתלוננות וקטינות וגבו מהן עדויות, בעקבות חומר שהוציאו החוקרים ממחשביו הפרטיים של החשוד. המשטרה מייחסת לחשוד עבירות של מעשה מגונה, אחזקת פרסום תועבה עם קטין וכעת התווסף חשד לסחיטה באיומים, זאת לאחר שככל הנראה, החשוד איים לכאורה על הילדות עמן היה בקשר לבל יספרו על מעשיו.

הפדופיל מהשרון בהארכת מעצר בכפר סבא. דרור עינב
נציג צוות החקירה טען כי החשוד הודה בפניו שהוא "לא סומך על עצמו" שלא יבצע עבירות מהסוג הזה בעתיד. החשוד בהארכת המעצר/דרור עינב

נציג צוות החקירה אמר בדיון כי "יש לנו המון חומר, מצאנו במחשביו שמות של כאלף בנות ועדיין לא הגענו לכולן. אנחנו בודקים מי נפלה קורבן לכאורה לעבירות של החשוד. הגענו כבר לעשרות בנות ששוחחו עם החשוד". עוד טען נציג צוות החקירה כי החשוד הודה בפניו שהוא "לא סומך על עצמו" שלא יבצע עבירות מהסוג הזה בעתיד. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ב-15 ימים, אולם כאמור, מעצרו הוארך בעשרה ימים בלבד.

סנגורו: "קיים חשש שהחשוד יפגע בעצמו"

סנגורו של החשוד, עו"ד עופר בן נתן, טען בדיון כי לא היה קשר פיזי בין מרשו לבין אף אחת מהמתלוננות, ואף לא היה ניסיון לשוחח טלפוניות עם מי מהן. "במשך שנים הוא לא עבר שלב", אמר הסנגור, וציין כי החשוד ניסה להתאבד במהלך השהות במעצר וכי בימים האחרונים הוא אושפז בבית חולים תחת השגחה פסיכיאטרית. הוא טען כי מצבו הנפשי גרוע ביותר וכי קיים חשש שיפגע בעצמו, ועל כן ביקש מבית המשפט לשחררו למעצר בית ולאסור עליו להשתמש ברשת האינטרנט. לאורך הדיון, החשוד נראה נסער ומדי כמה דקות הוא הליט את פניו בידיו.

השופטת דנה מרשק-מרום אמרה בהחלטתה כי "מדובר בחשוד שבמשך שנים יצר קשר באינטרנט עם קטינות לצרכיו המיניים. שוכנעתי כי קיימת תשתית ראייתית הקושרת את החשוד לעבירות המיוחסות לו". עוד הוסיפה השופטת כי "המסוכנות מתעצמת לנוכח תכני התקשורת הנחשפים במהלך החקירה", ועל כן הורתה השופטת להאריך את מעצרו בעשרה ימים נוספים.

חשד: תושב השרון, אב לילדים, הטריד ילדות באינטרנט

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully