וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה קבעה: התינוקת שמתה בגן השעשועים נחנקה

23.1.2014 / 14:13

עד כה, ההערכות היו כי בת ה-11 חודשים מראשון לציון מתה משום שנפלה וספגה מכה קשה בראש, אולם בדיקת בית החולים העלתה כי ככל הנראה נחנקה מעצם זר. "האם הייתה בפאניקה"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

מבדיקה שנעשתה בבית החולים אסף הרופא עולה כי התינוקת בת 11 חודשים שמתה אתמול (רביעי) בגן שעשועים בראשון לציון, נחנקה למוות כתוצאה מעצם זר שכפי הנראה הכניסה לפיה. זאת בניגוד למה שסברו תחילה, שהתינוקת מתה משום שנפלה וספגה מכה חזקה בראשה.

יוסי ניני, אב הבית של בית הספר "אופקים", הסמוך לגינה הציבורית, הגיע לזירת האירוע כמה דקות לאחר שהילדה נפגעה. "מורה מחליף מבית הספר צעק שבגן יש ילדה מחוסרת הכרה, ואמא שלה נמצאת על הרצפה. רצנו לפה, ותוך כדי ריצה התקשרתי למוקד עירוני שמחבר אותי ישירות למד"א. הגענו לפה, לילדה היה עדיין דופק ביד. ביקשו ממני לפתוח לה את הפה ולבדוק אם יש לה עצם זר בגרון. חיכינו עד שהגיע אמבולנס, תוך כדי כך שמישהי מבצעת בה החייאה בלחיצות על החזה, וכשהגיע מד"א הם פינו אותה".

עוד בוואלה! חדשות:
הוארך מעצר המדביר; "אמר לאם המשפחה שהחומר מסוכן"
רוחאני בדאבוס: נכנסים לעידן חדש של יחסים עם ארה"ב
ניצחון לזכויות נשים במרוקו: בוטל החוק המתיר אונס

גן ילדים שבו מתה התינוקת בראשון לציון, ינואר 2014. דרור עינב
"ביקשו ממני לפתוח לה את הפה ולבדוק אם יש לה עצם זר בגרון". זירת האירוע, אתמול/דרור עינב

מותה נקבע אתמול בצהריים בבית החולים, משם נמסר כי התינוקת הגיעה כבר ללא רוח חיים, וחרף ניסיונות ההחייאה של הצוות הרפואי, נאלצו לבסוף הרופאים לקבוע את מותה. מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי התינוקת הגיעה עם אמה לגינה, היא שיחקה על משטח הגומי ליד המגלשות, והאם ישבה על ספסל ציבורי סמוך. תחילה סברו שבמהלך משחק עם ילד אחר היא נדחפה.

רפאל כדורי, מורה בבית הספר הסמוך, סיפר על שראה. "האם הייתה בטראומה", אמר. "היא עמדה כולה רועדת ובפאניקה. אחת הנשים כאן החזיקה את הילדה וניסתה לעשות כל מה שרק אפשר לעשות". מועד הלווייתה של התינוקת טרם נקבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully