וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוקת נהרגה בגן המשחקים: "אין לב לעלות לנחם"

22.1.2014 / 17:39

שעות לאחר האירוע הקשה במהלכו נהרגה תינוקת בת 11 חודשים בנפילה ממתקן בגינה ציבורית בראשון לציון, החלו התושבים בשכונה להגיע לנחם את ההורים. "הם בהלם, זה מאוד קשה"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

התושבים בשכונת קאליב בראשון לציון עדיין מתקשים להתאושש מהאירוע הטרגי שאירע היום (רביעי) בגינה הציבורית במקום, בו נהרגה תינוקת בת 11 חודשים בנפילה מאחד ממתקני המשחקים. קרובי משפחה ומכרים רבים פוקדים את בית המשפחה, ומגיעים לנחם את ההורים - גננת ואיש צבא הקבע על האובדן הכבד. "זו משפחה מקסימה וחמה שעוזרת כל הזמן לזולת", סיפר יגאל יוסף, שמתגורר בבניין סמוך לבית המשפחה. "הייתי בבית, והם בוכים. זה מאוד קשה, הם בהלם".

עוד בוואלה! חדשות:
סוף למשבר הפונדקאות: הזוגות יוכלו לשוב מתאילנד
הפעוטות שהורעלו בירושלים מתו, מאבק על חיי האחים
מנהיג אל-קאעדה תכנן פיגועים בבנייני האומה בירושלים

אחד מדיירי הבניין סיפר כי הוא מתכוון להגיע ולנחם את המשפחה, אולם מתקשה מאוד לעשות זאת עקב המעמסה הרגשית הכבדה. "עוד לא עליתי אליהם", הודה, "אין לי לב לעלות". אחד מחברי המשפחה שהגיע למקום לאחר ששמע את הבשורה הקשה, תיאר את אמה של התינוקת כ"אישה מדהימה. גננת שהפסיקה לעבוד כדי להיות עם הילדים ועשתה הכול כדי לגדל את שלוש הבנות". "האמא אישה מקסימה", הסכימה שכנה.

כמה שעות לאחר המקרה, המשטרה מוסיפה לחקור את האירוע. בחקירה הראשונית עלה כי הילדה הגיעה עם האם לגינה. היא שיחקה על משטח הגומי ליד המגלשות, והאם ישבה על ספסל ציבורי ליד. בשלב מסוים במהלך משחק עם ילד אחר היא כנראה נדחפה. יוסי ניני, אב הבית של בית הספר "אופקים" שנמצא סמוך לגינה הציבורית, הגיע לזירת האירוע כמה דקות לאחר שהילדה נפגעה. "מורה מחליף מבית הספר צעק שבגן יש ילדה מחוסרת הכרה ואמא שלה נמצאת על הרצפה. רצנו לפה, ותוך כדי ריצה התקשרתי למוקד עירוני שמחבר אותי ישירות למד"א. הגענו לפה, לילדה היה עדיין דופק ביד. ביקשו ממני לפתוח לה את הפה ולבדוק אם יש לה עצם זר בגרון. חיכינו עד שהגיע אמבולנס תוך כדי כך שמישהי מבצעת בה החייאה בלחיצות על החזה, וכשהגיע מד"א הם פינו אותה". חרף מאמצי ההחייאה של רופאי בית החולים אסף הרופא אליו היא פונתה, הם נאלצו לקבוע את מותה. מועד ההלוויה טרם נקבע.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully