וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 11 חודשים נהרגה בנפילה בגינה בראשון לציון

22.1.2014 / 12:53

צוותי מד"א הגיעו לגינה ציבורית ברחוב קלישר בעיר, ופינו את התינוקת לבית החולים אסף הרופא, שם מתה מפצעיה. מחקירה ראשונית עלה כי היא נדחפה במהלך משחק עם ילד אחר

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תינוקת בת 11 חודשים נהרגה היום (רביעי) בנפילה בגינת משחקים ציבורית ברחוב קלישר בראשון לציון. צוותים של מגן דוד אדום הגיעו למקום, ופינו אותה לבית החולים אסף הרופא בצריפין, תוך שהם מבצעים בה ניסיונות החייאה. בתום כשעה מתה התינוקת מפצעיה. מעיריית ראשון לציון נמסר כי "הילדה הגיעה עם האם לגינה. היא שיחקה על משטח הגומי ליד המגלשות, והאם ישבה על ספסל ציבורי ליד. בשלב מסוים במהלך משחק עם ילד אחר היא כנראה נדחפה".

יוסי ניני, אב הבית של בית הספר "אופקים", שנמצא סמוך לגינה הציבורית, הגיע לזירת האירוע כמה דרות לאחר שהילדה נפגעה. "מורה מחליף מבית הספר צעק שבגן יש ילדה מחוסרת הכרה ואמא שלה נמצאת על הרצפה. רצנו לפה, ותוך כדי ריצה התקשרתי למוקד עירוני שמחבר אותי ישירות למד"א. הגענו לפה, לילדה היה עדיין דופק ביד. ביקשו ממני לפתוח לה את הפה ולבדוק אם יש לה עצם זר בגרון. חיכינו עד שהגיע אמבולנס תוך כדי כך שמישהי מבצעת בה החייאה בלחיצות על החזה, וכשהגיע מד"א הם פינו אותה".


רפאל כדורי, מורה בבית הספר, סיפר גם הוא על שראו עיניו. "האמא הייתה בטראומה", אמר. "היא עמדה כולה רועדת ובפאניקה. אחת הנשים כאן החזיקה את הילדה וניסתה לעשות מה שרק אפשר לעשות".


עוד בוואלה! חדשות:
פעוטה מתה לאחר שנחשפה לחומר הדברה בבירה, אחותה במצב אנוש
אישום: 11 נערים אנסו ילדה בת 13 מהמרכז
מי המרצה הישראלי הכי יקר בעולם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully