וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: 11 נערים אנסו ילדה בת 13 מהמרכז

גלעד גרוסמן

22.1.2014 / 11:26

כתבי אישום בגין אונס ועבירות מין חמורות נוספות הוגשו נגד קבוצת הנערים המעורבים בפרשה הקשה, אשר נחשפה בשל סרטון שתיעד את אחד המעשים. "היו מודעים לגילה וניצלו מצבה"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשו היום (רביעי) כתבי אישום נגד 11 נערים בגין שורה של עבירות מין, ובהן אונס, בילדה בת 13 בבית ספר במרכז הארץ בדצמבר האחרון, בפרשה שנחשפה לראשונה בוואלה! חדשות. על פי כתב האישום, הנערים, בני 12 עד 16, נפגשו עם הילדה בכמה הזדמנויות במקומות ציבוריים, בחניונים ובדירות, וביצעו בה עבירות מין חמורות, כל אחד לחוד ויחדיו. כל זאת כשהם מודעים לגילה, לחוסר הסכמתה ותוך ניצול מצבה המונע ממנה להביע הסכמה חופשית. יתר פרטי כתב האישום נאסרו לפרסום.

באחד המקרים, תיעדו הנערים את תקיפת הילדה באמצעות טלפון סלולרי. הסרטון הגיע לידי המשטרה והוביל למעצרם של הנערים. בהמשך עימתו החוקרים את החשודים עם העדויות שהצטברו, והפרקליטות השתכנעה כי יש בידיה די ראיות על מנת להגיש כתב אישום. גורמים במשטרה כינו את המעשים בחודש שעבר "אחת מפרשיות המין הקשות שהיו בשנים האחרונות במחוז".

הנערים המואשמים באונס הקבוצתי של הקטינה מובאים להארכת מעצר, דצמבר 2013. יותם רונן
הארכת מעצרם של החשודים, בחודש שעבר/יותם רונן

הנערים הודו בחקירתם כי הזמינו את הילדה לבית הספר. עם זאת, הם הכחישו כי המעשים נעשו בכוח וטענו כי קיבלו את הסכמתה של הילדה. לדבריהם, היא הציגה את עצמה כנערה בת 17 ונראתה מבוגרת לגילה. יתרה מכך, הנערים סיפרו כי שאלו אותה כמה פעמים מהו גילה, על מנת לוודא שהיא אכן בת 17.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully