וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: צילמה עימות עם מורה שהתעללה בה מינית

16 שנה אחרי, התקשרה צעירה מקליפורניה אל מורתה לשעבר ואמרה לה: "החיים שלי נהרסו". בתגובה לכך השיבה המורה שהיא "מתחרטת". על המקרה חלה התיישנות, ולכן המורה לא תיענש

מוטב מאוחר מאשר לעולם לא: ביום שישי האחרון העלתה אישה בת 28 מקליפורניה סרטון וידאו לרשת, ובו היא מתעמתת בטלפון עם מורה שהטרידה אותה מינית, לכאורה, כשהייתה בת 12. בסרטון נראית האישה - שמכנה את עצמה ג'ימי X – מדברת על ההתעללות שעברה, ואז מתקשרת למורה בבית הספר אלהמברה, שבו היא עובדת כעת כסגנית מנהלת. במהלך השיחה בין השתיים, הטיחה ג'ימי X במורתה לשעבר האשמות קשות, וכינתה את המעשה שעשתה לה "איום ונורא".

עוד חדשות מהעולם:
תחקיר: חשבונות הבנק הסודיים של מפלגת השלטון בסין
הקומיקאי הצרפתי דיודונה נחקר בחשד שהיכה גובה מסים
ה-FBI הציע ל"מנהיג הכושי המסוכן": כדאי שתתאבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מעשה איום ונורא"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מתחרטת על כך", אמרה המורה לשעבר בשיחה המוקלטת, לאחר שהודתה כי היא זו שהתעללה בג'ימי X. היא שאלה את המורה לשעבר מה היא תעשה אם אחת התלמידות שלה תספר לה שהיא מקיימת יחסים מיניים עם אחת המורות בבית הספר שבו היא עובדת. על כך השיבה המורה לשעבר כי במקרה כזה היא תפנה לרשויות החוק. "אז מה ההבדל בין מה שאת עשית כשאני למדתי בבית הספר לבין המקרה הזה?" היא שאלה. "אין הבדל", ענתה המורה בפשטות.

בהמשך השיחה, סיפרה ג'ימי X למורה על כך שכיום יש לה ילדים משלה וכן שהחוויה הרסה לה את החיים. עוד היא אמרה שהיא חשה בחילה בכל פעם שהיא חושבת על מקרי ההתעללות שעברה. "אני רועדת כמו עלה ברוח... המורה אפילו לא אמרה לי שהיא מצטערת או משהו שדומה לזה, רק שהיא מתחרטת", אמרה.

צפו בתיעוד שיחת הטלפון בין האישה לבין המורה המתעללת:

אל הסרטון, שזכה ליותר מ-940 אלף צפיות, מצורף הכיתוב: "אני בת 28 ומחכה כבר שנים לאזור אומץ ולדווח על המורה שהתעללה בי מינית לפני שנים. לבסוף, כשקיבלתי די אומץ לדווח על המורה שלי לשעבר, גיליתי כי חלה התיישנות על המקרה. לכן היא לעולם לא תשלם על הדברים שהיא עשתה לי", התלוננה ג'ימי X. לפי CBS, מבית הספר אלהמברה נמסר כי האישה שזוהתה בהקלטה אינה מועסקת עוד במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully