וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבאר שבע: גופת גבר נמצאה בדירה

רמי שני

23.1.2014 / 1:10

אנשי רפואה שהוזעקו למקום על ידי חברו של האיש העריכו כי הוא מת כתוצאה ממכה שספג בראשו בעת נפילה. המשטרה בודקת את האפשרות למעשה מכוון. טרם נעצרו חשודים

שוטר הרג פלסטיני החשוד בגניבת רכב, תל אביב, אוגוסט 2012. דרור עינב
הגופה התגלתה על ידי החבר/דרור עינב

חשד לרצח בבאר שבע: גופת גבר כבן 60 נמצאה אמש (רביעי) בביתו שברחוב הגאולים בעיר. אנשי רפואה שהוזעקו למקום העריכו כי הגבר מת כתוצאה ממכה שספג בראשו בעת נפילה או במהלך תנועה בלתי זהירה. עם זאת, ממצאים שהתגלו במקום מצביעים על חשד כי האיש הוטח לרצפה, וכי מי שלכאורה דחף אותו הבין שגרם לפגיעה קשה – ונמלט מהמקום.

מהמשטרה נמסר כי נבדקים מספר כיווני חקירה, כאשר לא נשללת גם האפשרות שמדובר במעשה מכוון. הגבר נמצא על ידי חברו שהגיע לבקרו, וזה הזעיק את מגן דוד אדום ואת כוחות המשטרה לאחר שהבחין בגופה. החבר תושאל על ידי המשטרה, וטרם נעצרו חשודים במעשה.

שלשום הותר לפרסום כי אחרי יותר משנה של היעדרות - נמצאה גופתה של מזל ז'רסי מיפו, שאחיה נאשם ברציחתה. לפני כמה חודשים התקבל מידע שהוביל לתפנית משמעותית בחקירה, שסייע להימצאות חלקים מהגופה בבית קברות בגבעתיים בדיוק שנה מיום העלמותה של מזל. המכון לרפואה משפטית אישר כי מדובר בחלקי גופתה של ז'רסי. אחיה נחקר פעם נוספת לאחר מציאת הגופה, אך המשיך להכחיש את החשדות נגדו.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
מצמרר: המדביר מסביר על חומר "רעיל שהורג הכול"
התינוקת נהרגה בגן המשחקים: "אין לב לעלות לנחם"
האסון בירושלים: "ההורים היו כל הזמן עם יעל ואביגיל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully