וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצמרר: המדביר מסביר על חומר "רעיל שהורג הכול"

23.1.2014 / 0:02

בסרטון שפרסם בעבר באינטרנט הסביר המדביר הוותיק שביקר שלשום בדירת המשפחה בירושלים: "יש חומר קטלני שהורג את כל החיות שבעולם, בכל מצב". היום נעצר בחשד לרשלנות

מערכת וואלה!

סרטון אינטרנטי שגרתי קיבל היום משמעות מצמררת במיוחד: המדביר מירושלים שביקר שלשום בדירת המשפחה ששתיים מבנותיה מתו אתמול (רביעי) ושני ילדיה האחרים נאבקים על חייהם, פרסם בעבר סרטון פרסומת שבו תיאר את עבודתו. "שלום, אני (השם שמור במערכת), מדביר מזיקים מזה 24-23 שנים", הציג את עצמו בתחילת הסרטון. "זה עיסוקי העיקרי והיחיד, אני עובד בו כל יום, כל היום. העבודה מתבצעת אצל הרבה מאוד לקוחות, כלומר הרבה כיוונים של לקוחות".

עוד על האסון בירושלים:
"ההורים היו כל הזמן עם יעל ואביגיל"
המרפאה שבה טופלו הילדים: "חשבנו שזו הרעלת מזון"
"סכנה משמעותית לחיי האחים, הם סובלים מכשל בלב"
"החומר שבו נעשה שימוש לא מקובל בשימוש ביתי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בתי ספר רבים מזמינים עבודת הדברה לפני שנת הלימודים". המדביר החשוד ברשלנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"יש הרבה לקוחות שפונים עם בעיה בחצר שלהם – נמלים, תיקנים, עכבישים, עקרבים, זבובים, יתושים", הוא ממשיך ומפרט. "יש מוסדות כמו בתי ספר רבים שמזמינים עבודת הדברה לפני שנת הלימודים. יש גם תחום הדברה שהוא לא רגיל, עושים אותה באמצעות גז מאוד קטלני משום שהוא מאוד רעיל והורג הכול. את כל החיות שבעולם, בכל מצב, כולל ביצים. משתמשים בו למזיקים במזון, כל מיני מזיקים שאוכלים גרעינים של מזון או כל מזון שמאוחסן לתקופה ארוכה – חיטה, חומוס, מזיקים שמזיקים לספרים, מה שנקרא 'תולעי ספרים', ומזיקי רהיטים, שזה אותו מזיק שלוכד גם את הספרים וגם את הרהיטים, לדברים האלה יש הפרדה נפרדת שגם אותה אני מבצע", הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אביגיל ויעל גרוס שהורעלו למוות מחומרי הדברה בביתן. ינואר 2014. באדיבות המשפחה
יעל ואביגיל גרוס, האחיות שמתו כתוצאה מההרעלה/באדיבות המשפחה

אתמול עוכב המדביר לחקירה, לאחר שהתברר כי השאיר מכל עם חומר רעיל מסוג פוספין באחד החדרים בדירה. כעבור כמה שעות החליטה המשטרה לעצור אותו בחשד לרשלנות. היום יובא לבית משפט השלום בבירה לדיון בהארכת מעצרו. בנו של המדביר אמר אמש לחדשות 10: "הוא עובד 20 שנה במקצוע, זה לא חדש לו. הוא מאוד מנוסה וותיק בתחום. עושה מאות עד אלפי עבודות כאלו".

מפקד מרחב מוריה במשטרה, ניצב-משנה חיים בלומפלד, סיפר כי המדביר טען בחקירתו שבדירה נעשתה לפני שלושה ימים הדברה והבית נאטם. "הוא הנחה את תושבי הבית להישאר בדירה. המשפחה המשיכה לשהות בדירה וחשו לא בטוב". לדבריו, החומר המדובר מותר לשימוש בהדברת תולעי עץ ותולעי ספרים, אך אין זה החומר המשמש להדברה רגילה. "המדביר לא נפגע בעצמו, והוא משתף פעולה עם החוקרים", ציין.

עדכון ראשון: 21:59

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

חומר ההדברה הרעיל שנמצא בדירה בירושלים, ינואר 2014. שירותי כבאות והצלה ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
"הרבה לקוחות שפונים עם בעיה בחצר". חומר ההדברה שנמצא בדירת המשפחה/מערכת וואלה! NEWS, שירותי כבאות והצלה ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully