וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המקום נראה כמו פיגוע, הבית שלי הרוס עד היסוד"

20.1.2014 / 4:59

דיירי הבניין בשכונת גילה בירושלים שניזוק בפיצוץ הגז, סיפרו כי המבנה נראה "כאילו נפלה בו רקטה. דירות נמחקו". פעוט והוריו נהרגו בפיצוץ, 11 דיירים נוספים נפגעו

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושבי שכונת גילה בירושלים התעוררו הלילה (שני) לקול פיצוץ אדיר שהרעיד את האזור, בשל דליפת בלון גז שאירעה בבניין. התושבים סיפרו על הרס רב באזור ומראות המזכירים זירות פיגוע. "זה נראה כאילו נפלה כאן רקטה. הכל היה שבור והרוס, הרהיטים התנפצו ועפו לרחוב. היו כלי רכב הרוסים ולהבות בחלק מהדירות", סיפר לוואלה! חדשות עמית, תושב השכונה שאמו נפגעה בפיצוץ. "רצתי לבית ויחד עם אחי ואחותי לקחנו את אמא שלי מהבית. בזמן זה אמי איבדה את ההכרה ועזרתי לה להגיע לאמבולנס". פעוט כבן שנתיים והוריו נהרגו בפיצוץ ו-11 דיירים נוספים נפגעו.

עוד בוואלה! חדשות:
וינשטיין: החשדות נגד ניצב ארביב - מידע חדש שטרם נבדק
מבט מבפנים על המעורבים בפרשת פינטו: "נעשה הכול בשבילו"
שיספה למוות את ילדיה הקטנים "במהלך גירוש שדים"

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה חשד לרשלנות מצד טכנאי חברת אספקת גז "סופרגז", כיוון שהוא הגיע אמש למקום בעקבות דיווח של הדיירים על ריח גז שהורגש בבניין. הוא ניסה לטפל בדליפה ללא הצלחה, אמר לדיירים כי מדובר בטיפול ראשוני עד למחרת בבוקר ועזב את המקום. כשעתיים לאחר מכן אירע הפיצוץ הקטלני.

פיצוץ בלוני גז בבניין במהלך הלילה. ינואר 2014. יואב דודקביץ'
דיירי הבניין שנפגע בפיצוץ בירושלים/יואב דודקביץ'
פיצוץ בלון גז בירושלים. יואב דודקביץ', יואב דודקביץ'
"מכוניות עפו למרחק של עשרות מטרים, וזכוכיות בבתים במרחק של מאות מטרים נופצו". זירת הפיצוץ בירושלים/יואב דודקביץ', יואב דודקביץ'

"הבית שלי הרוס עד היסוד", סיפר אחד מדיירי הבניין. "שתי דירות נמחקו והשאר נפגעו קשה". עדי ראייה סיפרו כי "הפיצוץ נשמע היטב בכל רחבי שכונת גילה. מכוניות עפו למרחק של עשרות מטרים, וזכוכיות בבתים במרחק של מאות מטרים נופצו".

פיצוץ בלון גז בדירה ברחוב שבתאי הנגבי בירושלים. שירותי כבאות והצלה,
"כלי רכב עפו עשרות מטרים". צוותי חילוץ בבניין שנפגע בירושלים/שירותי כבאות והצלה

דייר אחר אמר: "עזרנו לצוות מגן דוד אדום הראשון שהגיע לפנות כלי רכב מהמקום ולתת מענה ראשוני לכל מי שהיה זקוק לעזרה. עכשיו נראה שכל האירוע נגמר".

מחברת "סופרגז" נמסר בתגובה: "בשעה 22:10 בלילה הוזעק טכנאי לבניין, בעקבות פנייה טלפונית שהגיעה מדיירי הבניין. על-פי דיווח הטכנאי, הוא סגר את ברזי הגז. לצערנו, אירע הפיצוץ מאוחר יותר, בשעת לילה. על-פי הוראות החוק, אמורה להתבצע בדיקה של מערכת הגז הראשית בבניין אחת לחמש שנים. בבניין בו אירע הפיצוץ, נערכה בדיקה בספטמבר 2012, והמערכת נמצאה תקינה. החברה תשתף פעולה עם המשטרה והגורמים השונים למיצוי החקירה".

פיצוץ בלוני גז בבניין במהלך הלילה. ינואר 2014. יואב דודקביץ'
"שתי דירות נמחקו". הבניין שנפגע בפיצוץ בירושלים/יואב דודקביץ'

אזור הפיצוץ בירושלים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully