וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: שדד חנות – ונמלט על סקייטבורד

19.1.2014 / 13:00

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

המתיחות בדרום נמשכת: חיל האוויר תקף הבוקר (ראשון) מטרות בלב העיר עזה. על פי דיווחים פלסטיניים, פעיל הג'יהאד האיסלאמי נפצע באורח קשה בתקיפה, וילד בן 12 נפצע בינוני.

עשרות בני אדם, בהם בני משפחה וחברים, פקדו את קברו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון בגבעת הכלניות שבחוות שקמים, עם תום השבעה על מותו.

בן ציון סוקי, הנחשב ליד ימינו של הרב יאשיהו פינטו, ואשר שמו נקשר בפרשת "הרב והניצב" כמי שהעביר כספי טובות הנאה למפקד יחידת להב 433, ניצב מנשה ארביב, תועד אמש בידי וואלה! חדשות כשהוא יוצא מביתו במנהטן. סוקי סירב להתייחס לשאלות בנוגע לפרשה.

גנב צעיר מפלורידה מצא דרך מתוחכמת להימלט מזירת הפשע: הצעיר נכנס לחנות "טרגט" המקומית, איתר מכשיר טלוויזיה יוקרתי, לקח אותו וגלש לעבר היציאה מהחנות על גבי סקייטבורד. מצלמות האבטחה תפסו את הגנב המחוכם, המשטרה עדיין לא.

תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית וצפויה עלייה קלה בטמפרטורות. מחר תחול עלייה נוספת במידות החום והן יהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully