וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 16 שרק לנערה – ונדקר על ידי בן זוגה

19.1.2014 / 14:52

שלושה בני 17 חשודים כי תקפו את הנער בחפץ חד בפארק בשרון. אחד מהם, בן זוגה של הנערה, פרסם הודעת התנצלות בפייסבוק, ובעקבותיה עוכב לחקירה משטרתית ונעצר בסיומה

מטיילים בפארק הירקון בתל אביב בחג סוכות, 21 בספטמבר 2013. דרור עינב
אוזנו של הנער נחתכה מעוצמת המכות, והוא ונזקק לכמה תפרים. אילוסטרציה/דרור עינב

דקירות, תפרים, חבטות לראש וחתך באוזן - והכול בגלל שריקה: נער בן 16 מהשרון הותקף שלשום (שישי) בערב לאחר ששרק לנערה, בשעה שהיה עם חבריו באחד הפארקים באזור השרון. על פי החשד, בן זוגה של הנערה ושני חבריו בני ה-17 תקפו ודקרו את הנער באמצעות חפץ חד עקב השריקה. שוטרי תחנת כפר סבא עצרו את החשוד במעשה.

עוד כותרות בוואלה חדשות:
החשוד שרצח את זוגתו: חשבתי שהיא רוצה לעזוב
בן 17 נאשם ברצח אטיאס: לקח סכין ודקר אותו בליבו
עד המדינה בפרשת הבר-נוער: "עוד כסף או שלא אעיד"

על פי החשד, השלושה דקרו את הנער בידיו וחבטו בפניו. אוזנו נחתכה מעוצמת המכות והוא נזקק לכמה תפרים. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים מאיר בכפר סבא. כמה שעות לאחר התקרית פרסם בן זוגה של הנערה הודעת התנצלות בפייסבוק, וזו הובילה את מחלק הנוער במשטרת כפר סבא לשלוח בלשים לביתו. הוא עוכב לחקירה, ובסיומה נעצר.

מתחנת המשטרה בכפר סבא נמסר: "אנו רואים זאת בחומרה, ונגלה אפס סובלנות כלפי כל מעשה של אלימות מכל סוג". החשוד יובא היום לבית משפט השלום לנוער בכפר סבא לדיון בהארכת מעצרו.

במקרה אחר שאירע ביום חמישי בכפר סבא, ארבעה נערים תקפו על פי החשד נער מהשומרון. האירוע החל בטלפון שקיבל הנער מידידה שעמה הסתכסך לאחרונה, ובו היא איימה עליו: "בחצות יפוצצו אותך במכות".

כמה דקות אחר כך התקשרה שוב, ביקשה סליחה וקבעה להיפגש אתו במרכז העיר. להפתעתו, יחד עם הנערה הגיעו עוד ארבעה נערים, ואלה החלו להכות אותו עם הקסדות שבידיהם ובעטו בו בכל חלקי גופו. שוטרי מחלק הנוער של תחנת כפר סבא עצרו את המערה ואת החשוד המרכזי בתקיפה, והם נחקרו. בית המשפט שחרר אותם למעצר בית וחקירת האירוע נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully