וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 17 נאשם ברצח אטיאס: לקח סכין ודקר אותו בליבו

כתבי אישום הוגשו נגד הנער הנאשם ברצח ושני נערים נוספים הנאשמים בתקיפה החמורה של נאור אטיאס וחברו בגינה ציבורית בפתח תקווה. זאת, עקב ויכוח בין אחד הנאשמים לנער אחר

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: יאיר דניאל

(צפו בהארכת המעצר של הנאשם ברצח, לפני שבוע)

רצח בגלל ויכוח בין נערים: לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד נער בן 17, בגין הרצח של נאור אטיאס בפתח תקווה. שני קטינים נוספים בני 16 נאשמים בחבלה בכוונה מחמירה. מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ליאת פלג מפרקליטות מחוז מרכז, עולה כי בליל שבת לפני כשבועיים הגיעו שני בני ה-16 כשהם מצוידים במוטות קשיחים לגינה ציבורית בפתח תקווה, בה שהתה חברתו של הנאשם ברצח.

על רקע ויכוח בין בן ה-17 לחברתו שקדם לאירוע, החלו חילופי דברים בין הנאשם השני לקטין אחר שהיה במקום. על מנת להרגיע את הרוחות נערכה ביוזמת נער אחר "סולחה" בין שני הנערים, ואז עזבו הקטין וחבריו את הגינה, בשעה שהנאשם נותר בה.

עוד על רצח הנער בפתח תקווה:
הורי החשוד ברצח הגיעו לנחם: "המשפחות התרסקו"
אטיאס הובא למנוחות: "כולם באו ורק אתה חסר"
קילומטר וחצי של אימה: מסלול המרדף והרצח בפתח תקווה

נאור אטיאס. פייסבוק, אתר רשמי
נאור אטיאס/אתר רשמי, פייסבוק

בשלב זה, כך עולה מכתב האישום, התקשר הנאשם בן ה-16 לנאשם ברצח ושידל אותו להגיע לגינה ולהצטרף אליו ואל נאשם נוסף, על מנת לתקוף את הקטין עמו התווכח ואת חבריו. הנאשם ברצח הגיע לגינה עם שני חברים נוספים, כאשר בכיסו סכין מתקפלת. החמישה יצאו על אופניים חשמליים וברגל בעקבות הקטין וחבריו, כאשר שני בני ה-16 אוחזים במוטות בהם הצטיידו קודם לכן. הם השיגו את נאור אטיאס וחבר נוסף שהיה עמו, והחלו לתקוף אותם.

עוד עולה מכתב האישום כי אחד מהנאשמים היכה את החבר באמצעות המוט שאחז. הנאשם השני החל לחנוק את אטיאס, ואז הצטרפו אליו הנאשמים הנוספים כאשר הם מכים אותו ובועטים בו. בשלב זה, שלף הנאשם ברצח סכין שהייתה בכיסו ודקר את אטיאס. הדקירות פגעו בליבו של אטיאס ובבטנו והוא פונה לבית החולים, שם נקבע מותו.

"הוא יסחוב את זה כל החיים"

בדיון בהארכת מעצרו של החשוד ברצח לפני שבוע טען פרקליטו של הנער כי מרשו היה תחת השפעת אלכוהול בעת האירוע. לדברי המשטרה, החשוד לא טען את הטענה הזו בחקירתו הראשונה, ורק לאחר שנועץ בעורך דינו טען זאת, כשכבר היה מאוחר מדי לבדוק את רמת האלכוהול בדמו.

הוריו של הנאשם ברצח ביקרו לפני כשבוע בבית משפחת אטיאס. "הם הגיעו לבקר ולנחם יחד עם בתם. הם דיברו ובכו ביחד. בסך הכול, שתי המשפחות נהרסו מהאירוע הנורא הזה. ההורים של נאור קיבלו אותם יפה ואמרו להם שהם לא כועסים עליהם", אמר קרוב משפחתו של הנאשם. לדבריו, הפגישה הייתה בשעת לילה מאוחרת, לאחר שיתר המנחמים עזבו. "שתי המשפחות התרסקו", סיכם קרוב המשפחה. "זה נחת עליהם בשתיים-שלוש בלילה לתוך הבית בבום, שתי המשפחות ללא ספק נהרסו מהעניין".

קרוב המשפחה תיאר את הנאשם כנער נורמטיבי: "לא היו לו בעיות. לא מדובר בעבריין וזה לא פשוט, כי לא מדובר בגניבה, לא משנה מה ייגמר בבית המשפט – הוא יסחוב את זה לכל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully