וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד שרצח את זוגתו: חשבתי שהיא רוצה לעזוב

17.1.2014 / 16:26

הוארך ב-7 ימים מעצרו של סרגי איוונוב, החשוד שרצח במכות פטיש את זוגתו הלילה בתל אביב. האיש הודה ושיחזר את המעשה. סנגורו: "מדובר באירוע מצער, הנסיבות נבדקות"

צילום: דוד קורן, אבי כהן עריכה: יותם בן-דוד

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) את מעצרו של סרגיי איוונוב, החשוד ברצח בת-זוגו אירינה הלילה, בשבעה ימים. סנגורו של החשוד, עו"ד ישר יעקובי, סירב להתייחס לחשדות החמורים - לפיהם איוונוב רצח את זוגתו במכות פטיש בדירתם, ואמר: "מדובר באירוע מאוד מצער, ואנחנו עדיין בוחנים את הנסיבות". בתוך כך, הודה איוונוב במעשה ואף שחזר את הרצח. בפני חוקריו טען כי המניע למעשיו הוא החשד שזוגתו מתכוונת לעזוב אותו.

עוד בוואלה! חדשות
"משב רוחות הצדק" של האישה החזקה באיראן לא מספיק
רבנים דורשים: "לפקח על זרימת הכספים לחצרות"
בשר טרי ואימוני מתח: כך יאמן צה"ל חיילים חזקים יותר

גופתה של אירינה בת ה-42 נמצאה בשעות הבוקר בדירת הזוג בדרך השלום בתל אביב, כשעליה סימני אלימות קשים. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לזירה מצא אותה ללא הכרה וקבע את מותה. מפקד מרחב דן במשטרה, ניצב-משנה שמעון לביא, סיפר כי במוקד התקבל דיווח על צעקות שבקעו מהדירה. "הגענו למקום, האישה הייתה מוטלת בדירה ועליה סימני אלימות קשים. בן זוגה אותר בדירה ונעצר במקום", אמר. לדבריו, האיש סירב לספק פרטים אודות האירוע, ונלקח לתחנה. צוותי זיהוי פלילי בחנו את הזירה ואספו ראיות, והחקירה הועברה למחלק תשאול דן.

אין דיווחים על מקרי אלימות קודמים בין בני הזוג והם אינם מוכרים לרשויות הרווחה.

אירינה איבאנוב שנרצחה במכות פטיש לפי החשד בידי בן זוגה, ינואר 2014. רפרודוקציה, חטיבת דובר המשטרה
זירת הרצח. בתמונה הקטנה, הנרצחת - אירינה איוונוב/חטיבת דובר המשטרה, רפרודוקציה

חובש מד"א ישראל אהרוני שהגיע הבוקר לזירת הרצח סיפר: "נכנסנו לדירה וראינו אישה כבת 40 שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק ונשימה. היא הייתה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון". הפרמדיקית יערית פרקש הוסיפה: "ניסינו לבדוק אם ניתן להציל אותה, אך היא הייתה ללא כל סימני חיים עם פציעות קשות בפלג גופה העליון ונאלצנו לקבוע את מותה".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully