וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 19 ממג'דל שמס נפצע "מכדור תועה משטח מסוריה"

18.1.2014 / 20:04

הצעיר נפצע קל-בינוני ופונה לבית החולים בצפת. "הוא וחברו שמעו שריקה, ולפתע הוא חטף כדור ברגל". המשטרה העריכה כי מדובר בזליגה של הקרבות. צה"ל: לא מכירים את האירוע

חיילי צה"ל ערוכים באזור הכפר מג'דל שמס לקראת הפגנות יום האדמה. מרץ, 2012. רויטרס
לפני כחודשיים התפוצץ פצמ"ר ליד תחנת דלק בכפר. הגבול עם סוריה ליד מג'דל שמס/רויטרס

המלחמה בסוריה ממשיכה לזלוג לישראל: צעיר בן 19 מהכפר מג'דל שמס שבצפון רמת הגולן נפצע אחר הצהריים (שבת) באורח קל עד בינוני מירי מנשק קל סמוך לגבול עם סוריה. במשטרה העריכו כי מדובר בירי תועה מסוריה. בצה"ל אמרו כי לא ידוע על קשר בין פציעת הצעיר לבין ירי מכיוון הגבול עם סוריה.

בני משפחתו של הפצוע פינו אותו לבית החולים זיו בצפת, משם נמסר כי הוא סובל מפציעת ירי בקרסול השמאלי. "לפי העדות של הצעיר שנפצע ושל חברו שהיה אתו, השניים טיילו להנאתם בכפר, סמוך לגבול", סיפר גורם במשטרה. "הם שמעו שריקה ולפתע הצעיר חטף כדור ברגל. הם אמרו שהשריקה הגיעה מכיוון הגבול ולנו נראה כי הירי אכן בוצע ממרחק. דיווחנו על האירוע לצבא, אבל הצבא אומר שהוא לא מכיר את האירוע". הוא הוסיף כי "אנחנו מבחינתנו גבינו עדויות ואנחנו עורכים בדיקות רק כדי לאמת את ההערכה שלנו כי לא מדובר כאן באירוע פלילי, אלא באירוע ביטחוני".

זה כשנה וחצי עדים תושבי הגולן לקרבות הקשים הניטשים בין צבאו של הנשיא בשאר אסד לבין כוחות האופוזיציה, כתוצאה מזליגתה של מלחמת האזרחים לגבול ישראל. זו כללה פצצות מרגמה וקליעים מנשק קל. לא אחת העידו תושבי מג'דל שמס הסמוך לגבול כי שמעו ירי רב-עוצמה מצדו השני של הגבול. לפני כחודשיים אף התפוצץ לראשונה פצמ"ר בלב הכפר, ליד תחנת דלק. למרבה המזל, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

עוד על הנעשה ברמת הגולן:
חשש מחדירת מחבלים: מחסומים נפרשו ברמת הגולן
בזמן שסוריה בוערת: ישראל מחזקת האחיזה בגולן
מטען הופעל נגד כוח צה"ל בצפון


לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully