וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעתיק פורנו ובעל מלונות: העד שיכול להפיל את ארביב

16.1.2014 / 15:23

בן ציון סוקי הגיע ארצה השבוע כדי למסור למח"ש מידע שמפליל לכאורה את מפקד להב 433. הוא נחשב לאיש המקורב ביותר לרב פינטו, שבין היתר מתמודד עמו בתביעות בנקים בניו יורק

צילום: אבי כהן, קובי אליהו, צילומי ארכיון; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

מעתיק סרטי פורנו, בעל מלונות פאר בארצות הברית והאיש המקורב ביותר לרב יאשיהו פינטו. נא להכיר: בן ציון סוקי, שעדותו ותצהיריו עומדים במרכז הפרשה הנוכחית בה נחשד מפקד להב 433 ניצב מנשה ארביב בקבלת טובות הנאה מהרב. ביום שלישי האחרון הגיע סוקי לישראל ומסר מידע רגיש למחלקה לחקירות שוטרים, בו הוא לכאורה מפליל את ארביב בפרשה. סוקי גויס "להגן על כבודו" של הרב פינטו באשר לחשדות שיוחסו לו בתיק של תנ"צ אפרים ברכה.

פרשת הרב וקצין המשטרה הבכיר:
החוט המקשר בין חקירת הבולשת לפרשת הרב פינטו
סגן המפכ"ל לשעבר: סולד מהקשר בין רבנים לקצינים
הרב פינטו: "השוטרים היו חלק בלתי נפרד מהקהילה"

דמויות המפתח בפרשה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוקי, איש נדל"ן במקור, עלה לכותרות לראשונה בשנת 2005. באותה העת עסק לכאורה בהפצה בלתי חוקית והעתקה של סרטי פורנו ברחבי ארצות הברית. בהמשך המיר את עיסוקו בעסקי נדל"ן. עסקיו של סוקי שגשגו והוא רכש שורה של בניינים ובתים בניו יורק, בהם אף את מלון הפאר "מאווה" בשדרות מדיסון. כיום, לפי דיווחים בתקשורת האמריקנית, איש הנדל"ן איבד את מרבית נכסיו. בשנה האחרונה החל סוקי למכור את נכסיו לאיש עסקים יהודי אחר בארה"ב, הכריז על עצמו כפושט רגל ורוב נכסיו הוצאו למכירה פומבית.

כיום סוקי, ביחד עם הרב פינטו, נאלץ להתמודד עם שורה של תביעות בנקים בניו יורק, בגין חובות שהותיר אחריו לאחר עסקאות נדל"ן כושלות. סוקי משמש גם כיועץ בענייני נדל"ן לאנשי עסקים מוכרים בזירה המקומית. באשר לרב פינטו עצמו, הצליח סוקי לסבכו בעסקת נדל"ן ברחוב טראמפ בניו יורק, שם יועד להיבנות בית כנסת, עסקה שבסופו של דבר לא יצאה לפועל ואף סיבכה את הרב כלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully