וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש נגד לפיד: "להפסיק דמי הכופר לאח בנט"

15.1.2014 / 22:25

"קול אחד" קוראת לשר האוצר להפסיק את העברות הכספים להתנחלויות "שעולים למשלם המסים גם בעתידו". מחר ייפרשו פעילי "יש עתיד" בצמתים ויחלקו כרוזים: "להיפרד מהפלסטינים"

יאיר לפיד במסיבת עיתונאים במשרד האוצר. נובמבר 2013. יואב דודקביץ'
"לא ניתן לאף אחד למוסס את התהליך המדיני". שר האוצר יאיר לפיד/יואב דודקביץ'

קמפיין חדש של תנועת "קול אחד" קורא לשר האוצר יאיר לפיד להפסיק את העברות הכספים להתנחלויות. התנועה מבקשת להפסיק את המימון באמצעות ועדת הכספים, תוך שהם מציגים את ההעברות כ"דמי כופר לאח בנט, שעולים למשלם המסים לא רק בכספו, אלא גם בעתידו".

במסגרת הקמפיין, תלו פעילי קול אחד שלטים בכמה מקומות בארץ - בין היתר בפתח ביתו של השר - בהם נכתב "העברת כספים = בנייה בשטחים. יאיר, אל תברח מאחריות למשא ומתן". כמו כן, הודפסו אלפי שטרות דמויי כסף עם דיוקנו של שר האוצר, עליהן נכתבו התחייבויות קודמות של לפיד, שלפיהן יפעל בכל הכוח לקידום המשא ומתן עם הפלסטינים. זאת, כשלושה שבועות מאז נאומו המדיני של האחרון, במהלכו שלח רמז עבה אל עבר שותפיו ממפלגת הבית היהודי, והודיע כי "יש להתקדם במו"מ גם במחיר של שינויים בקואליציה".

עוד על השרים ה"אחים" לפיד ובנט:
שלמה ארצי נגד "הבית היהודי": השתמשו במילותיי ללא רשות
בנט נגד ארה"ב: "ידידותינו דוחקות בנו להתאבד"
מבוכה ללפיד, פירון תומך בעמדת הרבנים הראשיים

שטרות הכסף שחולקו כחלק מקמפיין חדש של תנועת "קול אחד", הקוראת ללפיד להפסיק את העברות הכספים באמצעות וועדת הכספים. ינואר 2014. רועי נוימן, מערכת וואלה! NEWS
"אל תברח מאחריות". אלפי שטרות דמויי כסף עם דיוקנו של שר האוצר/מערכת וואלה! NEWS, רועי נוימן

הדרישה להפסקת העברת הכספים מגיעה על רקע ביקורת שנשמעה מצד נציגי האופוזיציה בוועדת הכספים של הכנסת, על העברות שאינן במסגרת תקציב המדינה השוטף.

לפני כשבועיים כתבה חברת הכנסת סתיו שפיר (העבודה) בדף הפייסבוק שלה: "בבדיקה שערכתי השבוע, גיליתי שבשלושת החודשים האחרונים העביר האוצר בונוסים של יותר מ-400 מיליון שקלים מעבר לתקציב הרגיל להתנחלויות: 65 מיליון במענקים להתיישבות צעירה ובמענקים ביטחוניים, 133 מיליון דרך משרד החקלאות, 28 מיליון לעבודות בבית אל, 36 מיליון במענק על הקפאת הבנייה ב-2009, שני מיליון לוועד היישוב היהודי בחברון, ועוד ועוד".

בלשכתו של לפיד בחרו שלא להגיב לקמפיין, אולם צוות "יש עתיד" בפייסבוק השיב לפניית תנועת קול אחד: "לא העברנו אגורה אחת לבנייה של התנחלויות חדשות, אך אנחנו נעביר כספים ליישובים שכבר קיימים עקב ריבוי טבעי". עוד טענו במפלגה, כי "שר האוצר, יאיר לפיד, פועל ככל שביכולתו לקדם את המו"מ עם הפלסטינים, וכפי שהוא אמר אנחנו לא ניתן לאף אחד למוסס את התהליך המדיני".

בתוך כך, מחר ייפרשו פעילי "יש עתיד" בצמתים מרכזיים ויחלקו כרוזים עם הכיתוב: "צריך להיפרד מהפלסטינים". במייל לפעילים לקראת פעילות המפלגה, כתב לפיד: "השמאל רוצה שלום בכל מחיר, הימין לא מוכן לשלם שום מחיר בשביל השלום. אנחנו לא עוסקים בכלל בשלום, אלא בצורך להיפרד לשלום. המטרה שלנו היא להגיע להסכם שיאפשר לנו להיפרד מהפלסטינים במקסימום יעילות, תוך שמירה קפדנית של האינטרסים הביטחוניים של ישראל".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully