וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתול של הנשיא המשופם יביא לוונצואלה אהבה ורוגע

AP

15.1.2014 / 19:21

ניקולס מדורו מצא פתרון קסם לבעיות של בני ארצו. בינתיים, האינפלציה מרקיעה שחקים, קראקס דורגה כבירה היקרה בעולם ויותר אנשים נרצחים בוונצואלה מאשר בעיראק

צילום: הטלוויזיה הממלכתית של ונצואלה, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

בזמן שהמשטרה בקראקס עדיין חוקרת את הירצחה המסתורי של מיס ונצואלה לשעבר, נשיא המדינה, ניקולס מדורו, העלה פתרון למכת האלימות במדינה: אימוץ בעלי חיים. לדבריו, הדבר יסייע ל"הפצת אהבה ורוגע".

בתחילת השבוע, עיתונאים מהטלוויזיה הממלכתית התלוו למדורו ואל שרי הממשלה, שהגיעו ליריד שנועד להעלות את המודעות לבעלי חיים נטושים. בשידור הארוך נראה המנהיג המשופם של ונצואלה מלטף גורי כלבים וחתולים. הוא הניף את אחד החתולים, והכריז כי הוא מאמץ אותו כחיית המחמד האישית שלו. באופן טבעי, מדורו העניק לחתלתול את השם "הוגו", על שם הנשיא המיתולוגי הוגו צ'אווס, שמת בשנה שעברה והוריש לו את השלטון.

נשיא ונצואלה אימץ חתול רחוב וקרא לו "הוגו". צילום מסך
החתול שיביא רוגע ואהבה לכולם. מדורו עם "הוגו" הקטן/צילום מסך

באופוזיציה טוענים כי מדורו מתאמץ לצייר את עצמו כאדם חביב, כדי לכסות על מנהיגותו החלשה ועל העוני במדינה. האינפלציה גבוהה מ-50% והבירה קראקס דורגה לאחרונה כעיר היקרה בעולם עבור תיירים.

בשבוע שעבר, נרצחה מלכת היופי מוניקה ספיר עם בעלה לשעבר. הרצח הזכיר לתושבי ונצואלה עד כמה ארצם סובלת מאלימות: שיעור מקרי הרצח במדינה כפול מזה שיש בעיראק. הממשלה, מנגד, טוענת שמספר הנרצחים דווקא נמצא בצניחה מתמדת.

מדורו אינו זר לעולם החיות: במערכת הבחירות שנערכה אחרי מותו של צ'אווס, הוא סיפר שוב ושוב כי הנשיא המנוח התגלה אליו כציפור. ראש האופוזיציה, אנריקה קפרילס, אמר אז בתגובה: "מדורו ככל הנראה בלע ציפור, כי זה מה שיש לו בתוך הראש". מדורו ניצל את הלעג לטובתו, וחילק לתומכיו כובעים שאליהן מחוברת בובת ציפור.

תעלומה: מי רצח את מיס ונצואלה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully