וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אח שיכור התעלל במטופל בהדסה עין כרם

צעיר שנפצע בתאונה התאושש מניתוח בבית החולים, ובמשטרה חושדים כי אח המחלקה, שהיה בגילופין, היכה אותו בכל חלקי גופו ללא סיבה. "האח אמר: אני רוסי, מותר לי לשתות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוטרים שהוזעקו לבית החולים עצרו את האח. בית החולים הדסה עין כרם בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

צעיר חרדי שנפצע בתאונת דרכים והובהל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, הותקף על פי החשד על ידי אח בבית החולים - שהיה תחת השפעת אלכוהול. שוטרים שהוזעקו למוסד הרפואי עצרו את האח, החשוד כי סטר בפניו של המטופל, ניסה לחנוק אותו והכה אותו בכל חלקי גופו - בזמן שהתאושש מניתוח. בכירים בבית החולים נפגשו הבוקר עם הצעיר והתנצלו בפניו על המקרה.

עוד בוואלה! חדשות:
"חזרת הביתה": מניין שאב גלעד שרון השראה להספד?
חמאס על הכוונת: הקרב החדש של השלטון הצבאי בקהיר
הסכם הגרעין האירני: ארה"ב "מודאגת מהעסקה הרוסית"

ביום שישי שעבר נפצע הצעיר, תושב ירושלים בן 21, בתאונת דרכים שאירעה בעיר. הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני עד קשה. לאחר טיפול ראשוני שקיבל בחדר המיון, הועבר הצעיר למחלקה האורתופדית. ביום ראשון עבר הצעיר ניתוח והועבר לחדר התאוששות. על פי החשד, אח במחלקה האורתופדית שהיה בגילופין, תקף את הצעיר חסר האונים - ללא סיבה. הצעיר, שהיה לבדו בחדר ההתאוששות, זעק לעזרה, ומטופלים אחרים קראו לרופא התורן ולמכריו של הצעיר. הם דרשו מהרופא לערוך לאח בדיקת אלכוהול, אך הוא סירב וטען כי אין לו סמכות חוקית לעשות זאת. מכריו של הצעיר הזעיקו שוטרים למחלקה, והאח נעצר.

האח הורחק מבית החולים

אהרון, אחד מחבריו של הקורבן, סיפר לוואלה! חדשות: "הוא התקשר אליי בבכי וזעק שחונקים אותו ומכים אותו. הוא ביקש שאבוא להציל אותו". לדבריו, "מיהרתי לבית החולים יחד עם חבר נוסף, וכשהגענו לחדר שמענו צעקות. היו חילופי האשמות בינו לבין הצוות הרפואי". אהרון סיפר כי בזמן שכולם עמדו בחדר, הוא הבחין באח שתקף על פי החשד את חברו מנסה לחמוק מהמחלקה. "הוא התקלח, החליף בגדים וניסה לצאת מהמחלקה. עקבנו אחריו ובמקביל קראנו לשוטרים. הם עיכבו וחקרו אותו". עוד אמר כי האח קבל בפני השוטרים: "אני רוסי, מותר לי לשתות".

ממשטרת ירושלים נמסר: "החשוד עוכב לחקירה והורחק מבית החולים למשך חמישה ימים. החקירה בנושא נמשכת".

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי מדובר במקרה חד פעמי ועל כן אין מדובר בהתעללות מתמשכת. "אמש התגלע ויכוח בין אח במחלקה האורתופדית לבין מאושפז במחלקה. מיד עם גילוי הוויכוח ביקש צוות המחלקה מהאח לעזוב מיד את המחלקה. עם יציאתו מהמחלקה הוא עוכב על ידי נציגי המשטרה שהוזמנו למקום ונלקח לחקירה. מנהל בית החולים, ראש האגף האורתופדי ומנהלת הסיעוד בודקים את המקרה באופן אישי. מהבוקר כבר ננקטו צעדים כדי שמקרה דומה לא ישנה בעתיד. על האח נאסר עד להודעה חדשה להיכנס לבית החולים", נמסר בתגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully